Inlägg från: Anonym (Vill hitta kärlek) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill hitta kärlek)

Dejtat aldrig sedan tonåren - Man vill bara träffa mig som vän - Men samlag finns som tillgång

Min erfarenhet med kvinnor har varit okej-bra. Jag kommer bra överens med de flesta, liksom både män & kvinnor. Jag får bra vänskap. Umgås och roar oss.

Sedan tonåren har folk kommenterat mitt utseende, i vuxenålder har jag för det mesta hört om hur snäll jag är och hur omtyckt jag är. Bl.a har jag jobbat inom service-yrket, men även med kunder och försäljning. Inkl volontärsarbetat och på alla områden har jag fått höra att jag är en bra person som ger god kundbemötande/gästbemötande.

''Det är kul att jobba med dig!'', fick jag oftast höra när jag jobbade på kaféet och det var bara jag och min kollega på det lilla kaféet.

Jag kan ju själv beskriva mig som personen som gör det som man skall, kommer i tid och har inga problem med att bli beordrad vad jag skall göra. Jag är noga med regler och vad som skall göra. Så jag kan med det förstå varför det är lätt att ha att göra med mig inom jobbet. I jämförelse med mina andra manliga kollegor, som sällan ville bli ''bossad'' ''runt'' ifrån kvinnlig kollega.

Trots att jag fått höra min ''snällhet'', så har jag märkt en sak i mitt liv och speciellt i vuxenålder. Att ingen vill dejta med mig eller vill vara ''på G'' med mig inom kärleksförhållandet. Däremot har jag märkt att så länge man är tydlig med varandra att vara KK eller att det skall röra sig om s.k ''One night stand'', så går det alldeles utmärkt. Så jag förstår själv att man kan gärna ha sex med mig, men aldrig dejta eller vill inleda kärleksrelation med mig. Detta har förstås gjort mig ledsen, då jag med tiden vill finna kärleken.

Det blir ju också en tolkning ifrån min sida att jag bara duger till att ha sex med. Men varför aldrig någon dejt. Det är som om man inte kan bli kär i mig, vilket gör mig väldigt ledsen.

Jag är 31 år. Så, visst känner man att tiden bör vara inne. P.g.a detta så har jag väl förvisso blivit en person som har svårare att falla för någon. Men det var inte så länge sedan som jag föll för någon egentligen. Det var början av 2023. Det höll på att vi skulle ha sex, men när hon noterade att jag hade känslor, tog det stopp där.

• Svar på tråden Dejtat aldrig sedan tonåren - Man vill bara träffa mig som vän - Men samlag finns som tillgång
    Giftskåneman skrev 2024-10-07 15:03:01 följande:

Har du haft nåt engångsligg som du själv känner, denna vill jag träffa fler gånger, och inte enbart för sex?

Va?

Ja, jag har haft sex med personer jag har haft sex med, ja. Dessa vill stanna kvar vid KK.

Det skall understrykas att jag inte har sex med alla mina kvinnliga vänner. Ditt inlägg, förstod jag inte riktigt, men om jag förstod den rätt, så tror jag att jag gav dig det svar du undrande över.

Det är vänner, så det är vänskap och så KK. Helt enkelt.
    Giftskåneman skrev 2024-10-08 07:13:42 följande:

Nej, om du träffat nån kk som du blivit kär i, och att det möjligen skulle vara besvarat.
    Men förstår, inget mer än kkeri

Jag tror inte jag riktigt varit tydlig i min text...
Svar på tråden Dejtat aldrig sedan tonåren - Man vill bara träffa mig som vän - Men samlag finns som tillgång