• MrKudos

Okej att ljuga om sex med annan?

Berätta inte! Det kommer att fucka hela er relation.

Och det är oartigt mot honom att låta honom behöva hantera att du legat med någon annan när ni hade en paus 

Sen är han en idiot som frågade (vad är pauser annars till för än att ligga med andra och utforska hur det känns?), så det ligger inte på dig TS.

Kanske vill han bara ha någon sorts bekräftelse men ändå korkat att ställa en sådan fråga som han egentligen inte vill ha ett (ärligt) svar på.

• MrKudos
    Anonym (T) skrev 2024-10-06 20:44:11 följande:

Men varför har hen med saken att göra? Vi var inte tillsammans då och det fanns inte i min värld att vi skulle bli det igen. Jag anser inte att jag gjort fel, att jag skriver här är för att se hur andra tänker kring det.

Du har inte gjort fel TS! Vad skulle kunna vara fel i det du gjort? Varken att ligga med någon annan under en paus/slut eller att ljuga om det är fel. Snarare värnar du om er nuvarande relation och om honom.
  • MrKudos
    Anonym (T) skrev 2024-10-06 20:44:11 följande:

Men varför har hen med saken att göra? Vi var inte tillsammans då och det fanns inte i min värld att vi skulle bli det igen. Jag anser inte att jag gjort fel, att jag skriver här är för att se hur andra tänker kring det.

Du har inte gjort fel TS! Vad skulle kunna vara fel i det du gjort? Varken att ligga med någon annan under en paus/slut eller att ljuga om det är fel. Snarare värnar du om er nuvarande relation och om honom.
Svar på tråden Okej att ljuga om sex med annan?