• nihka

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (...) skrev 2024-11-01 17:15:49 följande:

Jag skrev OM, och poängen kvarstår ändå, vad du än drar upp i dina inlägg till mig att du läst eller haft för diskussioner, i andra trådar, oavsett om det handlar eller inte handlar om otalt, oense, eller någonting annat, så får du ta det med de personerna, i de trådarna. De diskussionerna har ingenting med mig att göra.

Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Vill du att jag ska vara tydligare?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (jaha) skrev 2024-11-01 17:46:43 följande:
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-29 18:01:31 följande:
    Du har fått frågan tidigare men inte svarat. 
    Hur kan du ens tro att du får knulla mer om abort förbjöds, skulle du framstå som mer sexig då?

Du tar upp preventivmedel också och när p piller kom på 60 talet började det knullas mer och inte tvärtom.

På 60-talet hade folk mer sex, men idag har vi mindre sex än någonsin. När abort var förbjudet var medelmåttiga män mer attraktiva än de absolut bästa männen för att gick att lita på.
    Källa på det?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 17:56:28 följande:
    Det som du anser tillägg spelar ingen roll, poängen kvarstår, att det som du drog upp om att någon skrivit i andra trådar har ingenting med mig att göra.
    Nej, det var du som började gaffla om "tillägg" och jag är väldigt ointresserad av dina. De har inget med mig att göra. Ta det med någon som kanske är intresserad. Jag kan ta det med störrre bokstäver om det är svårt att ta in.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 19:18:42 följande:
    Nej det var du som började prata om att jag gjort tillägg. För att vara ointresserad så är det vad du nu fokuserat på i flera inlägg, huvudpoängen, som är helt oberoende av några tillägg, bemöter du inte så den kvarstår oemotsagd.
    Nej, det var du. Prova att läsa bakåt. 
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 19:18:42 följande:
    Nej det var du som började prata om att jag gjort tillägg. För att vara ointresserad så är det vad du nu fokuserat på i flera inlägg, huvudpoängen, som är helt oberoende av några tillägg, bemöter du inte så den kvarstår oemotsagd.
    Du tycks inte klara av att ta in att någon har fått otaliga svar från en rad olika personer att sex inte är ett behov som man har rätt att få tillfredsställt av andra och började gaffla om tillägg.
    NIHKA SKREV 2024-10-20 16:52:31 FÖLJANDE:
    inget behov...som man har rätt att få tillfredsställt.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Jag diskuterar vad han berättade om
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-02 12:53:09 följande:
    Det spelar ingen roll vad någon annan fått för svar, har ingenting med mig att göra.
    Ingen "annan" har fått något svar. Mannen som anser sig ha rätt att få sina sexuella behov tillfredställda av andra människor har fått (många) svar att det är inget behov man har rätt att få tillfredsställt av andra människor.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-02 13:36:05 följande:
    Jo du pratade om någon som fått otaliga svar, det är någon annan än mig och har inte har med mig att göra. Dina spekulationer om andra skribenter är jag inte intresserad av. 
    Ja, precis. Samma person som du kommenterade. Om du inte är intresserad av den personen förstår jag inte varför du pratar om den personen eller till den personen.

Vad skönt för dig ändå att du förstår att personen du pratade om och med är en annan person än dig. Det hade kanske varit lite jobbigt för dig om du trodde du var någon annan som anser sig ha ha rätt att få sina sexuella behov tillfredsställda av andra människor.
  • Meddelande borttaget
  • nihka
    Anonym (jaha) skrev 2024-11-09 01:49:21 följande:
    Det är klart det går att göra något åt det. USA röstade precis på Trump. Det är ett ställningstagande mot abort, mot feminism och för den traditionella kärnfamiljen där mannen är överordnad. Trump har sagt "Putting a wife to work is a very dangerous thing". Allt det kompenserar upp mäns värde. 

Du är säkert nöjd med att vara en svensk feministman vars pengar försvinner på bolån, men det är inte hållbart i längden ens för dig.
    Ja, men det uttalandet handlade om att arbeta åt honom själv.

Det man röstade på var främst ekonomi - man tror att Trumps ledarskap ska ge mer pengar i plånboken.
  • nihka
    Anonym (jaha) skrev 2024-11-10 02:07:24 följande:
    Jo visst, det fanns flera skäl. Alla vet dock om att republikanerna vill backa bandet i fråga om feminismen.
    De frågor som var viktigast för väljarna var:
    1. Ekonomin
    2. Migrationen
    3. Utrikespolitiken
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?