• nihka

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (...) skrev 2024-10-26 20:43:03 följande:
    Nej tack det kan du göra själv om du nu är så intresserad. Det där har ingenting med mig att göra.
    Jaha. Du tänkte sluta försvara skiten. Javisst. Gör så.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 21:21:14 följande:
    Som sagt, det där har ingenting med mig att göra från början så det finns inget att sluta med.
    Jaja. Du gör precis som du vill.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 23:23:13 följande:
    Självklart gör jag som jag vill, behöver inte din tillåtelse för någonting.
    Självklart gör du precis som du vill och behöver ingens tillåtelse för någonting. Stötta så många incels du orkar. Knock youself out.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 23:42:56 följande:
    Nej tack som sagt. Det där har ingenting med mig att göra.
    Du har alltså inte förstått att personen du stöttar är en incel som gnäller över att det är så orättvist att han inte får knulla. Varför inte hjälpa honom med något han verkligen vill ha hjälp med?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-27 01:40:56 följande:
    Nej är som sagt inte intresserad av någon här som person eller att diskutera person, om det inte framgått för dig i mina inlägg.
    Varför stöttar du honom då?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-27 09:06:28 följande:
    Vem? Vad pratar du om?
    Så blir det när man hoppar in i en tråd och låtsas som att alla anonyma nick är helt nya personer som aldrig har skrivit på FL förut. What? Va? Vem? Vad pratar du om?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-28 13:14:41 följande:
    Om du har något otalt med någon sen förut eller inte varit överens i någon diskussion på FL så får du ta det med dem, i de trådarna. Det har ingenting med mig att göra.
    Det har ingenting med mig att göra om du har upplevelser om att andra människor har något otalt sen förut med personer eller inte varit överens med någon i någon diskussion på FL. Du får tar det med dig själv.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-30 13:24:23 följande:
    Jo det som du drar upp i tråden, har med dig att göra. Det är du som inte kan släppa gamla diskussioner från andra trådar.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg, Du får diskutera dem vidare med dig själv. De har inget med mig att göra.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 15:43:56 följande:
    Det jag skrev har med dig att göra eftersom jag diskuterade vad du tog upp i dina inlägg riktade till mig.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Inte en enda av dem.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-30 13:50:41 följande:
    Att det behöver inte alls vara samma sak även om det står i lagen att lagen är lika
    Du har många gånger fått rådet att diskutera med personalen. De har utbildning och erfarnhet att bemötta dig på en adekvat nivå som kanske hjälper dig att komma vidare.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?