• Anonym (X)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (jaha) skrev 2024-10-10 20:58:36 följande:
    Varför kan jag inte det? De väljer på ett sätt som missgynnar mig.

Det finns inget svar på den frågan mer än att några personer är mer populära än andra och har varit det sen mellandtadiet.
    Eller så lär du dig av polarna och slutar gnälla.

Nä, dags att umgås med tjejen, ta det lugnt i din ensamhet TS.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-14 20:22:58 följande:
    Den som inte klarar av att föra en saklig diskussion utan persongrepp är ointelligent.
    Säger den mest osakliga i tråden! Humor på hög nivå, speciellt med tanke på att du inte verkar fatta hur du framstår för alla andra!
  • Anonym (X)

P.S: att ta upp vad DU SJÄLV skrivit i tråden är inte påhopp eller mobbing. Eller mobbar du dig själv? Drömmer

• Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-14 20:29:05 följande:
    Det handlar inte om hur man framstår. Precis det är problemet. Det handlar om fakta.
    Tror du att du skriver fakta? Du skriver tyckande, färgat av din oförmåga att skapa en relation.
    Här har vi det igen, i ditt huvud har du en helt annan bild än den du förmedlar i skrift.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-14 20:31:22 följande:
    Att kalla mig för patetisk eller att påstå att jag inte tycker att kvinnor ska få säga nej tlll en man är verkligen inte vad jag har skrivit.
    Var skrev jag det, påminn mig?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-14 20:40:23 följande:
    Nu var det väl inte dig jag syftade på.
    Du skrev bara goddag yxskaft på mitt inlägg. Got it.
  • Anonym (X)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-15 12:46:45 följande:
    Man har bara rättighet till det som andra också har angående sex. 
    Eftersom alla personer inte har bra valmöjligheter så gäller det alla och det kan ändras till sin nackdel. 
    Alla har rätt att gå i skolan. Det är inte bara normen och en rättighet utan även lag.
    Trots detta finns det de som misslyckas i skolan. Alla har inte samma förutsättningar även om de har samma rättigheter.
  • Anonym (X)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-15 13:16:21 följande:
    I så fall så borde aborter och preventivmedel inte användas. 
    Det skulle ju handla om gener när någon har sex. 
    Det blir inga barn barn om en kvinna knullar och sedan gör en abort. 

Utan preventivmedel skulle ännu färre män ha sex.

OBS: TS lösing med sexköp funkar inte heller om man inte får göra abort, så han får fundera ut nåt nytt.

• Anonym (X)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-15 13:20:41 följande:
    Och det finns inget förbud att de som misslyckats istället blir de som lyckas i skolan. 
    Va?
  • Anonym (X)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-15 13:19:55 följande:
    Det skulle ju handla om rätt gener när någon har sex. Ja, finns riskför barn kommer betydligt förre mänfå ligga, och ganska många förmodligen inte alls.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?