• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (Hejhopp) skrev 2024-10-06 18:36:05 följande:

Problemet ligger väl nånstans i att många män som TS tror att folk ligger runt till höger och vänster och att kvinnor sexar obegränsat när det egentligen är en väldigt liten del människor som gör just detta. De flesta människor ligger inte runt TS och kvinnor har inte köer av män som väntar på att ligga. De flesta spenderar sina kvällar i soffan framför tv:n. 

Jag har varit med och sett manliga vänner som får massor av propåer från tjejer. De vill alla ligga då och då med samma män.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:11:55 följande:
    Jag trodde du hade bra koll på Danmark?

Nämn ett fungerande land då.

Invandring förresten -blir du brädad av en flykting var du aldrig med i leken till att börja med.
    Jaha, så det fanns inga våldsdåd på riktigt som jag trodde. Du hittade på.

Jag har nämnt Danmark.

Flyktingar brädar inte svenskar Flyktingar är de som köper mest sex i Sverige trots att det är olagligt, men feminister ser mellan fingrarna på det för det är ju synd om dem.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:09:21 följande:

Värst vad du var historielös.
    Kvinnor har alltid varit mer selektiva än män, av kultur och biologi (välja far till sina barn). 

Du sitter bara och drar floskler ur röven och tycker folk ska ta dig på allvar? Ha ha ha!

De kanske ville det, men de hade inte så många män att välja på så i slutändan kunde de inte vara selektiva.
  • Anonym (jaha)
    Mimosa86 skrev 2024-10-06 19:19:57 följande:

Öhhh nej.

Det har varit tabu delux för kvinnor att ligga runt historiskt. Det är först nu som kvinnor och män får ånjuta kvinnor som lever ut sin sexualitet utan att de blir förkastade eller att samhället vänder de ryggen.

Men fortfarande blir många kvinnor som vill ligga med olika män stämplade, blir dåligt behandlade av många män som föraktar dem och gör skillnad mellan -töm och glöm kvinnan- och -wife material-.

Och så är det ju i djurvärlden med. Honan väljer vilken hane hon ska föröka sig med. Många jordar har en stark hane som får para sig med flocken. Unghanarna förskjuts och många handjur får aldrig komma till. 
    Så rent biologiskt är människohonan VÄLDIGT generös 

Historiskt har människan haft regler som begränsat att samma män har fela partners. Det är först i modern tid som vi inte gör det och resultatet blir som i djurvärlden. Är det ett steg framåt eller ett steg bakåt för människan?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (?) skrev 2024-10-06 19:27:34 följande:
    Jag kan svara för mig själv.

När jag inte hittade rätt person valde jag att leva ensam - i 10 år. Jag hade inget sex under den tiden eftersom jag inte har lust med sex om jag inte är förälskad.
    Sedan träffade jag min man och har nu varit gift med honom i 13 år.

Jag hade aldrig tagit någon man bara för att ha någon. Jag valde att leva ensam eftersom de val som fanns inte passade mig.
    Ja och du hade naturligtvis mått jättebra idag om du aldrig hade träffat din man och fått barn.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:37:31 följande:
    Vad har dina kompisar som du saknar?
    Kan du inte säga åt kompisarna att sluta ligga runt så du får lite fitta?
    Varför går du till personangrepp?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:44:13 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:28:45 följande:
    Jaha, så det fanns inga våldsdåd på riktigt som jag trodde. Du hittade på.

Jag har nämnt Danmark.

Flyktingar brädar inte svenskar Flyktingar är de som köper mest sex i Sverige trots att det är olagligt, men feminister ser mellan fingrarna på det för det är ju synd om dem.

Du har inte hört talas om dem? Senaste var väl Aarhus.

Ja enbart Danmark, vilket jag bevisar inte är bättre. Nämn ett annat.

Nu snurrade du bort dig totalt.
    När hände det? Det enda jag kan se om Århus hände för 30 år sen.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:47:55 följande:
    Say what? Var är personangreppet?!

DU skriver att du testat allt utan resultat, DU skriver att dina kompisar får nuppa massor.
    Det är ett personangrepp att ta upp vad jag saknar.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:46:22 följande:
    Det är egentligen dina promiskuösa kompisar du vill begränsa hur mycket de får nuppa.
    Ajaj Göran, du har haft sex i år, nu får du vänta tre månader och spara lite åt mig.

Är det så du tror det funkar?
    Vad har det med saken att göra?

Du går till personangrepp utan att ha ett argument i diskussionen.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 19:48:38 följande:
    Hur kom du fram till den slutsatsen från hennes text?
    Det var ironiskt.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?