• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (U) skrev 2024-12-07 19:26:30 följande:
    Tycker du att sex är en rättighet?
    Och därmed ska kvinnor ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
    Och med din logik så gör jag ju inget fel. 
    Det finns ingen rättighet till bra sex. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (X) skrev 2024-12-07 19:23:18 följande:
    Inte ett dugg svårt, det är ju så världen ser ut.
    Alla skyr dig; du gnäller och tycker andra ska fixa ditt liv.
    De flesta personer kan klaga på att samhället eller andra människor ska fixa deras liv. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (U) skrev 2024-12-07 19:28:27 följande:
    Hur bryr man sig om dina känslor? Genom att inte säga emot när du skriver att kvinnor ska ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
    Jag ska bryr mig om andra människor på ett sätt som andra människor inte ska göra tillbaka för sex skulle inte vara en rättighet och inte orättvist. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (U) skrev 2024-12-07 18:32:47 följande:
    Det är väl bara du som pratar om rättighet i det sammanhanget?
    Som hämnd för att du blir emotsagd när du skriver att kvinnor ska ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
    Faktiskt inte. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Man2) skrev 2024-12-07 18:38:57 följande:
    Det finns inga rättigheter när det gäller sex utan det är ett samtycke mellan två personer. Vad är det du inte fattar och har du någon diagnos där man har svårt med samspelet med andra personer? Jag hoppas ingen kvinna jag känner och bryr mig om kommer ta i dig med tång då du verkar bara bry dig om dig själv.

Hade dina åsikter inte varit extremt udda hade du fått medhåll här och det får du inte så tänk ett varv till och jag tror du behöver prata med någon för att bearbeta dina problem.
    Det handlar inte om att du vill att jag ska göra något som andra ska göra tillbaka till mig. 
    Mina känslor och behov ska inte spela någon roll för sex är ingen rättighet men sedan ska jag bryr mig om andras valmöjligheter, känslor för man skulle bryr sug om andra människor. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (U) skrev 2024-12-07 19:38:08 följande:
    Och andra människor " kan bara bara göra detta tillbaka" genom att inte säga emot när du skriver att kvinnor ska ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
    Om mina behov inte spelar någon roll så blir det ologiskt att jag ska bryr mig om andras känslor. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:06:15 följande:
    Jag är inte bitter. Jag har det bra och vill fortsätta slippa low life som anser sig ha rätt att knulla kvinnor som inte vill ha dem.
    I så fall varför vill du hämnas när du inte får som du vill? Jag har inte sagt något om rätt att knulla någon som inte vill.
    Att sex ska inte vara jämställt eller jämställt för alla handlar inte om någon rättighet 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (X) skrev 2024-12-07 20:09:26 följande:
    Ja, vad skulle Nikha vara bitter för?
    Att han vill bestraffa andra när han inte håller med
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:35:45 följande:
    Resonemangen är säkert bekanta bland personalen som troligtvis är oerhört tacksamma den stunden personer med den typen av syn sitter här och käftar om sina rättigheter till sex.
    Det handlar i så fall om rättighet till sex när du har det, när du får hjälp av samhället för något sexrelaterade problem eller när du klagar på mig. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:25:38 följande:
    Inga problem. Tjata på du. Det förändar dock ingenting, mer än att du stöter bort än fler människor. 
    Och du tycker det är okej att någon blir hånad för något.
    Jag har en rättighet att få ha en åsikt om det här men nu plötsligt ska det inte handla om att du vill ha rättighet till andras åsikter. 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?