• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-11-22 18:10:50 följande:
    Ja, personer som går upp 500 kg attraherar garanterat färre personer än innan de gick upp 500 kg, men fortfarande gäller att man bara får knulla om båda vill.
    Och jag tog ett exempel på när någons valmöjligheter ändras utan att det handlar om att någon ska ha sex mot sin vilja. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Rio.T) skrev 2024-11-22 18:17:29 följande:
    Alla har rätt att välja att ha sex med de personer som samtidigt väljer dem. Och rätt att avstå från alla de inte vill ha sex med.
    Det finns ingen rättighet att valen ser likadana ut även iframtiden 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-11-22 18:54:32 följande:
    Jo i all framtid gäller att du inte får knulla någon som inte vill knulla dig. Och du behöver inte knulla någon som du inte vill knulla.
    Ja men jag snackar om hur det ser ut inom det lagliga 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-11-23 08:11:54 följande:

Så om du blir vald kan du inte tacka nej? Skitsnack, du kan tacka nej lika mkt som den kvinna kan som du väljer. 

Det blir svårt att tacka nej till någon som inte vill. 
    Finns inget att tacka nej då för
  • Anonym (Så?)
    Anders1970 skrev 2024-11-24 02:42:47 följande:

Hej anonym (jaha)

Jag är inte feminist. Jag är en man som haft flera längre relationer och som yngre ett tag bara valde korta av sex/kompis art.

Nu lever jag med en kvinna, om jag får önska min sista relation.

Män som inte får till relation är inga offer, sex är ingen rättighet (för någon)

Du måste bli valbar (personlighet, utseende, hur man genomför sitt liv, åsikt o tankar)

Vad tror du ditt problem o tillkortakommande beror på? 

Och då är kvinnor inte offer ifall han får mer sex av kvinnor. 
    Kvinnor är då inte några offer om de blir utan sex eller bra sådan för vilken orsak som helst. 
  • Anonym (Så?)
    Anders1970 skrev 2024-11-24 02:42:47 följande:

Hej anonym (jaha)

Jag är inte feminist. Jag är en man som haft flera längre relationer och som yngre ett tag bara valde korta av sex/kompis art.

Nu lever jag med en kvinna, om jag får önska min sista relation.

Män som inte får till relation är inga offer, sex är ingen rättighet (för någon)

Du måste bli valbar (personlighet, utseende, hur man genomför sitt liv, åsikt o tankar)

Vad tror du ditt problem o tillkortakommande beror på? 

Och då är det inte fel hur han resonerar. 
    Det finns ingen rättighet heller för kvinnor att få det sex man vill ha. 
    Kvinnor är inte offer ifall sex blir mer jämställt. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-11-24 08:34:21 följande:
    Alla de kvinnor du inte får knulla, de som alltså knullar andra män har uppenbarligen något att erbjuda dessa män som i sin tur har något att erbjuda dessa kvinnor.

Det har inget med feminism att göra utan vissa attraherar andra människor medan andra inte gör det.
    Det kan visst ha med feminism att göra. 

De kvinnor som har sex med män kan få det lättare att få sex för de är kvinnor. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Urk) skrev 2024-11-23 02:47:10 följande:
    Så din enda möjlighet att få ett knull är att köpa ett? det är otroligt patetiskt. tänk att behöva betala för att någon ska behöva ha sex? när man kan få det gratis. Med samtycke. Om lyckliga horan finns som du tror. Varför knullar hon inte gratis då? Om hon älskar sex så mycket? Det är ganska så basal tankeverksamhet för att förstå att sexköp är att köpa någon vilja, att betala för ett samtycke. bevis på att vissa män och deras gener inte bör födas vidare..
    Du skulle ändå tycka att han är patetiskt. 
    Det är så patetiska människor gör i så fall.

Ingen laglig sex är gratis. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Urk) skrev 2024-11-23 02:47:10 följande:
    Så din enda möjlighet att få ett knull är att köpa ett? det är otroligt patetiskt. tänk att behöva betala för att någon ska behöva ha sex? när man kan få det gratis. Med samtycke. Om lyckliga horan finns som du tror. Varför knullar hon inte gratis då? Om hon älskar sex så mycket? Det är ganska så basal tankeverksamhet för att förstå att sexköp är att köpa någon vilja, att betala för ett samtycke. bevis på att vissa män och deras gener inte bör födas vidare..
    Och eftersom sex skulle handla om gener, inte att man ska behandla andra människor bra så fungerar sex. 
  • Anonym (Så?)
    Anders1970 skrev 2024-11-24 02:27:39 följande:
    Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Hej anonym (jaha)

Det kallas för evolution, det "starke" eller om du så vill eftertraktade får para sig.

Passar mig utmärkt 🥰

Och i naturen så ingår det våldtäkter och mord så hur evolutionen fungerar behöver inte vara något som är så bra egentligen 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?