-
Det är kvinnors val som ger vissa män möjlighet att ligga runt.Anonym (X) skrev 2024-10-06 17:23:33 följande:Förstår inte vad du frågar.
-
Du hade fel alltså och väljer att gå till personangrepp.Fiona M skrev 2024-10-06 17:28:07 följande:Herregud.
Skaffa dig vänner, ett jobb du trivs med och en rolig hobby (sådär som kvinnor gör) så kanske du blir lite gladare och kan sluta försöka diktera att kvinnor inte ska få välja vem de har sex med. -
Det beror på det jag skrev i ts, att feminismen i Sverige ger kvinnor ett så stort övertag att en stor del av män väljs bort.Anonym (X) skrev 2024-10-06 17:29:07 följande:Varför har du inte möjlighet att ligga runt då, när andra män har det? Handen på hjärtat, vad beror det på?
-
Många män försöker utan att det ger resultat.Anonym (Kalle) skrev 2024-10-06 17:29:35 följande:
Män har makten att göra sig själva attraktiva som sexpartners. Att sedan många män inte försöker är en annan sak.
-
Helt plötsligt bytte du ämne för diskussionen.Fiona M skrev 2024-10-06 17:32:56 följande:Vad är personangreppet att ge råd om ett lyckligare liv?
-
Som jag skrev, att sexköp är förbjudet. Det gör män mer desperata och ger kvinnor ett övertag.Anonym (X) skrev 2024-10-06 17:34:40 följande:På vilket sätt ger feminismen kvinnor ett övertag? Kan du ge exempel?
-
Kan du svara på hur du vet att kvinnor hade levt ensamma om de hade haft färre val när det inte går att veta det eftersom verkligheten inte ser ut så?Fiona M skrev 2024-10-06 17:35:25 följande:Jag har inte heller fel, och väntar fortfarande på källorna till dina påståenden.
-
Vad är din definition av incel?Anonym (X) skrev 2024-10-06 17:37:20 följande:Och ändå finns det incels i Danmark.
-
En lösning är att göra som Henrik Brandao Jönsson ansåg i radio.Anonym (?) skrev 2024-10-06 17:36:49 följande:
Jag förstår inte hur du vill att det skall fungera rent konkret.
Du tycker att vissa män ger av sig själva för lätt till kvinnorna vilket innebär att kvinnor har många att välja på. Kvinnorna väljer då bort dig.
Vad är din lösning?
Skall vi förbjuda dessa män att ligga mer än 1 gång i månaden? Med mer än 1 kvinna per år, så att utbudet försämras för kvinnorna?
Eller skall vi förbjuda kvinnor att ligga med dessa män som har lätt att få sex?
Skall vi tvinga alla kvinnor att ligga med minst en incel per år?
Jag ser fram emot att få en presentation av dig lösning på ditt problem.
(Glöm nu inte bort i din lösning att kvinnor hellre avstår från sex än att ligga med någon de finner oattraktiv.)
-
Men ni lever inte utan sex för att ni inte har en man i huset.Anonym (Samma) skrev 2024-10-06 17:40:45 följande:Inte över en natt utan att kvinnor över en längre tid tröttnat på män och kommit till den punkt att vi hellre lever ensamma utan sex, barn osv än vara mamma åt en mebis.
Vi klarar oss utan en man i huset!