• Anonym (X)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:19:26 följande:
    Varför skulle det inte räknas att köpa sex för incels i de länder där det är lagligt?

Nej
    Köpt sex är inte samtyckande och frivilligt.

Varför inte, när du propagerar för det som lösningen för incels?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:20:54 följande:
    Varför inte? Du har ingen forskning som bevisar att du har rätt.
    Var är din forskning som visar att kvinnor tar ointressanta män?
    Ditt exempel med Danmark visar bara att incels kan köpa sex, inte att kvinnorna gör andra val.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:24:23 följande:
    Min lösning är att vi tar intryck av omvärlden och inser att Sverige är ett dåligt land.

Vad är ett bra land?

Igen, Danmark har, enligt studier, problem med ökat antal incels, och har haft ett par dåd med dödlig utgång, så inget bra exempel. 

Säg ett annat land där du tycker det fungerar.

• Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:25:51 följande:
    Hur vet du det? Det kan vara det.

Jag är inte så desperat att jag behöver det.
    Har du inte fattat hur sexköp går till? Det är en affärstransaktion, inget mer. Ungefär som att köpa en sexdicka och kalla den flickvän.

Du skrev ju att du inte får till det fast du försökt ändra på dig på allasätt du kan, då är du väl desperat?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:48:19 följande:
    Att kvinnor väljer bort massor av män är ett nytt fenomen, så det behövs ingen forskning för att bevisa att det inte är en naturlag.

Värst vad du var historielös.
    Kvinnor har alltid varit mer selektiva än män, av kultur och biologi (välja far till sina barn). 

Du sitter bara och drar floskler ur röven och tycker folk ska ta dig på allvar? Ha ha ha!

• Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 18:52:27 följande:
    Vilka våldsdåd pratar du om?

Nästan alla länder fungerar bättre än Sverige eftersom vi är extrema när det kommer till feminism och invandring av män.
    Jag trodde du hade bra koll på Danmark?

Nämn ett fungerande land då.

Invandring förresten -blir du brädad av en flykting var du aldrig med i leken till att börja med.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:03:10 följande:
    Jag har varit med och sett manliga vänner som får massor av propåer från tjejer. De vill alla ligga då och då med samma män.
    Vad har dina kompisar som du saknar?
    Kan du inte säga åt kompisarna att sluta ligga runt så du får lite fitta?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:28:45 följande:
    Jaha, så det fanns inga våldsdåd på riktigt som jag trodde. Du hittade på.

Jag har nämnt Danmark.

Flyktingar brädar inte svenskar Flyktingar är de som köper mest sex i Sverige trots att det är olagligt, men feminister ser mellan fingrarna på det för det är ju synd om dem.
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:28:45 följande:
    Jaha, så det fanns inga våldsdåd på riktigt som jag trodde. Du hittade på.

Jag har nämnt Danmark.

Flyktingar brädar inte svenskar Flyktingar är de som köper mest sex i Sverige trots att det är olagligt, men feminister ser mellan fingrarna på det för det är ju synd om dem.

Du har inte hört talas om dem? Senaste var väl Aarhus.

Ja enbart Danmark, vilket jag bevisar inte är bättre. Nämn ett annat.

Nu snurrade du bort dig totalt.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:38:48 följande:
    Historiskt har människan haft regler som begränsat att samma män har fela partners. Det är först i modern tid som vi inte gör det och resultatet blir som i djurvärlden. Är det ett steg framåt eller ett steg bakåt för människan?
    Det är egentligen dina promiskuösa kompisar du vill begränsa hur mycket de får nuppa.
    Ajaj Göran, du har haft sex i år, nu får du vänta tre månader och spara lite åt mig.

Är det så du tror det funkar?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-06 19:46:03 följande:
    Varför går du till personangrepp?
    Say what? Var är personangreppet?!

DU skriver att du testat allt utan resultat, DU skriver att dina kompisar får nuppa massor.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?