• Anonym (Man2)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (Så?) skrev 2024-10-15 19:05:47 följande:
    Då gäller det även om kvinnor anser de får sämre valmöjligheter 
    Vad menar du ens?
    Livet är inte rättvist. På en enda punkt kan jag hålla med dig och det är att män som varken har utseendet eller charm har svårare att få knulla än motsvarande kvinnor. Men det är väl inget som varken du eller kvinnorna kan ändra på så sluta älta.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-18 16:00:14 följande:

Det är intressant att många kvinnor och vissa män accepterar inte heller om de får sämre valmöjligheter, att det är okej när de får bra valmöjligheter och vissa blir utan sex men sedan när någon föreslår att de ska sönka sina krav så måste personen som påstår göra det också och helt plötsligt säger inte någon om att sex är ingen rättighet.. 

Svara nu på mina frågor. Skulle du vilja ligga med en kvinna som egentligen inte vill?

Du kan få sätta på mig, eller duger inte jag som meddelades man? I så fall diskriminerar du ju mig och det kan väl ändå inte vara ok?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-18 16:39:41 följande:
    Och eftersom det inte skulle nu vara samma valmöjligheter som ska gälla för alla så kan det sluta med att dessa män har bättre valmöjligheter 
    Visst kan det vara på det sättet och är så i dom länder där många män dött i krig. Tror det är få kvinnor i dom länder som skuldbelägger som män som fortfarande är vid liv.

Svara gärna på frågan jag ställde innan eller duger inte jag och tänker du inte på mina rättigheter?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-18 17:08:45 följande:
    Inte om man får efter hur debatten ser ut och vad politiker beslutar om sex eller vad olika exempelvis politikerna föreslår.
    Hur kan de i så fall påstå det här?
    Samhället hjälper vissa personer att få sex fast på deras villkor 
    www.1177.se/Stockholm/liv--halsa/sexuell-halsa/sexlust-och-kathet/
    Rubriken i artikeln 

"Sex ska vara på lika villkor"

feministisktperspektiv.se/2017/05/10/jamstallt-sex-en-fraga-politiken/

Samhällsproblem när kvinnor blir utan orgasm vid sex. 
    kit.se/arkiv/2016/06/28/52277/du-ska-inte-tro-vi-kan-stanga-orgasmglappet-om-inte-kvinnorna-satter-fart/
    Inga av dina länkar handlar om att någon ska ligga med någon som dom inte är attraherade av.

Jag och förmodligen som flesta i tråden fattar varför ingen kvinna vill ta i dig med din sjuka syn. Och empati som du pratar om saknar du mest av alla i den här tråden.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-18 18:38:26 följande:
    Det handlar då att kränka mig och andra personer när samhället ska hjälpa många personer att de ska få ett sexliv och sedan ska sex inte vara ett brhov för mig och andra personer 
    Du resonerar ju helt jävla galet och sjukt. Vem kränker dig menar du? Dom som inte ställer upp på att knulla med dig?

Frågar igen, hur ska samhället kunna hjälpa dig så du får knulla? Tvinga någon att vara med dig?

Du behöver professionell hjälp på riktigt.

Angående rättvisa med resurser mm gissar jag att en hel del skattepengar gått till dig för dina problem då jag har svårt att tro att du jobbar och försörjt dig själv utan hjälp hela ditt vuxna liv.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-29 13:51:12 följande:
    Då borde det inte vara orättvist om män drabbas mindre av våldtäkter. Lagstiftningen är ju likadan och det är även olagligt att våldta män som det är att våldta kvinnor. 
    Förstår du ens hur sjukt du resonerar?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-29 00:55:45 följande:
    Män får inte köpa sex. Kvinnor får göra abort. Det har gett kvinnor all makt över vem som får ha sex.
    Du har fått frågan tidigare men inte svarat. 
    Hur kan du ens tro att du får knulla mer om abort förbjöds, skulle du framstå som mer sexig då?

Du tar upp preventivmedel också och när p piller kom på 60 talet började det knullas mer och inte tvärtom.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-29 01:06:09 följande:
    Kvinnor väljer vilka män de har sex med och män får anpassa sig efter deras val. Är det konstigt att många män blir utan när de inte har makt att välja?

Om osäkra män hade kunnat göra som Brandao Jönsson sade så de hade plötsligt haft makten istället och kvinnor hade blivit av med den. Det hade blivit lika.
    Tror du kvinnor får knulla vilken man dom vill?
    Visst har kvinnor lättare för tillfälliga ligg, men inte låg jag med kvinnor jag inte ville ligga med när sig var singel.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-10-30 13:39:40 följande:
    Kvinnor har lättare att hitta någon man de vill ha sex med och om en kvinna blir nekad sex så är det lättare att åtgärda problemen. 

Vad ogillade du med kvinnorna som du inte låg med?
    Visst är det så men så har det oftast varit historiskt också.

Inte attraherad av personlighet eller utseende.
    Vad kräv för att du inte ska vilja ligga med en kvinna?
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?