• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

molly50 skrev 2024-12-18 17:40:23 följande:
    Jo,det är fortfarande mannens beslut. Med den skillnaden att är han upptagen så kan han välja att tacka nej för att han inte vill vara otrogen t ex.
    Men även singelmän kan tacka nej.

Du svarade inte på frågan. Skulle du ligga med alla kvinnor som skulle stöta på dig?
    Även om du inte finner dem attraktiva?
    Om inte så är ju du likadan som de kvinnor du klagar på.
    Jag skulle behöva stöta på dem själv först, så frågan är felställd. Singelmän brukar inte tacka nej.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lola) skrev 2024-12-18 17:45:01 följande:
    "Alfahannen". Du verkar lägga hela din tid och energi på inlägg om hur orättvist det är att vara man, och hur urusla vi kvinnor är. Vad är det som gör dig så frustrerad? Har du problem med att träffa kvinnor, och då reagerar du med hat och aggressivitet?
    Hela min tid? Nej, inte mer än andra som skriver här.

Hat och aggressivitet är det ni som uppvisar för att jag ifrågasätter saker som tas för givet idag. Ni vill att alla bara ska anpassa sig efter den feministiska dagordningen och vara tysta.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-18 17:45:56 följande:
     De avstår att stöta från de män de inte är intresserade av. Annars stöter de visst på män.
    Hur vanligt är det att en kvinna bjuder en man på dejt? Hur vanligt är det att en kvinna frågar en man om sex eller berättar om sina känslor? Det händer inte.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lola) skrev 2024-12-18 17:55:47 följande:
    Är det detta som är problemet i alla dina trådar? Då är det bättre att du ber om råd av kvinnor om hur du ska bete dig, istället för att lägga skulden på oss kvinnor om du känner dig utestängd från sex.
    Ja, eller så ändrar man på reglerna så det blir lättare för män men det vill ni inte. Alltså har ni en agenda.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-12-18 18:00:34 följande:
    Det var både ock. 
    Vad frågade du? Frågor om sex.
  • Anonym (jaha)
    Fiona M skrev 2024-12-18 18:03:13 följande:

Samma. 

Vara trevlig för att se hur de är, sen fråga.

Vad ställde du för frågor?
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-12-18 18:06:08 följande:
    Jodå,även singelmän kan tacka nej. Det har hänt även mig.

Så du skulle alltså tacka ja till en oattraktiv kvinna bara för att få sex?
    Kan du svara på det?
    Om det var så att kvinnor gick runt och frågade män om sex, så hade jag väl inte tagit första personen men nu händer inte det på riktigt. Det är en hypotetisk fråga.
  • Anonym (jaha)
    Fiona M skrev 2024-12-18 18:07:32 följande:
    Hur tänker du nu?
    Det är klart man reagerar stark på nåt som är helt galet?
    Skulle du bara nicka och gå vidare om nån påstod att du minsann var grön och spottade på folk?
    Efter att ha sett dig här tror jag du har dubbla måttstockar för hur du själv beter dig mot vad du tycker andra ska göra.
    Är det helt galet att nämna att Sverige sticker ut som har sexköpslagen och att man inte ens får diskutera det utan att bli censurerad?
  • Anonym (jaha)
    Fiona M skrev 2024-12-18 18:10:18 följande:
    Vad menar du med ändra på reglerna?
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-18 18:10:47 följande:
    Vadå för regler. De flesta män lever i en relation 
    Olika feministiska regler.

• Anonym (jaha)
    Fiona M skrev 2024-12-18 18:13:58 följande:
    Berodde helt på person, sådär som man gör i konversationer.
    Verkade han trevlig, smart eller rolig frågade jag om sex.

Den sista jag frågade om det är jag gift med nu.
    Jag tror inte att det hände utan att han tog första iniativet.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?