• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

molly50 skrev 2024-12-17 17:53:19 följande:
    Vill du verkligen ha sex med alla kvinnor som stöter på dig?
    Om inte,varför tror du att andra vill det?
    Både kvinnor och män har precis lika mycket rätt att säga nej.
    Kvinnor stöter inte på någon. Det är män som stöter och kvinnor som besvarar. Män får vara nöjda med att 1 kvinna säger ja, annars blir de utan.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-17 18:32:17 följande:
    Nu är jag det men jag har inte alltid varit det. Knullade inte alla som erbjöd då heller.
    Det tror jag inte på.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-12-18 15:17:53 följande:
    Varför skulle det inte kunna göra det? Man får säga nej,även om man är i ett förhållande,om man inte har lust.
    Det räknas inte i det här sammanhanget för att den mannen redan är vald av andra kvinnor. Att han säger nej är ett resultat av att kvinnor redan har valt honom och därför är det inte mannens beslut i grunden.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-18 17:29:33 följande:
    Det står dig fritt.
    I mitt kompisgäng vet jag faktiskt ingen som satt på alla som varit villiga. Men det är väl där skillnaden är, vi har sex och vet hur det funkar, du sitter hemma och fantiserar ihop hur alla konspirerar för att du ska drabbas av orättvisa.
    Varför motarbetar du mig då? Det är tydligt att du tycker att mina åsikter ska tryckas tillbaka, så någon typ av agenda har du. En annan skrev att det är bra att evolutionen stänger ute personer från sex. Han vill att personer ska drabbas av orättvisor.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-18 17:26:38 följande:
    Också ett sätt att avslöja att du aldrig haft sex.
    Vad vill du säga med det? Är det en typ av mobbning?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-18 17:30:28 följande:
    Kvinnor stöter inte på dig.
    Inte bara mig.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-18 17:32:26 följande:
    Självklart gör kvinnor det.
    Nej, det är män som ska ta initiativ. Annars blir det inget. 
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-12-18 17:34:00 följande:
    Jasså? Då är jag alltså inte en kvinna då eftersom jag stötte på män när jag var singel?
    Och fick både ja och nej.
    Hur stötte du på män? Var du bara allmänt trevlig eller frågade du dem rakt ut?
  • Anonym (jaha)
    Fiona M skrev 2024-12-18 17:38:42 följande:
    Skärp dig.
    Självklart stöter kvinnor på män.
    Bara på ett subjektivt sätt, så att mannen ser att hon finns. Kvinnor frågar aldrig en man rakt på sak.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-12-18 17:40:01 följande:
     Va? Tycker du det är dåligt att bara oskuld? Det gör intejag.
    Däremot tycker jag det är dåligt att din sexbrist får dig att tänka ut knasiga scenarion som inte alls stämmer med verkligheten.
    Nej, men om det inte stämmer med verkligheten borde ni väl inte reagera så starkt mina kommentarer. Om det inte finns en agenda för att kvinnor ska bestämma vilka män som får ha sex borde det inte nämnas saker som evolutionen.

De som skapar ett stigma kring manlig oskuld är kvinnor. Det är de som skriver här hela tiden att det är avtändande. Men som vanligt har kvinnor inget ansvar för sina åsikter.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?