• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (X) skrev 2024-12-02 22:23:37 följande:
    Bevisligen är de flesta nöjda med livet och får sex.
    Du är inte nöjd, alltså måste du ändra dig.
    75% är missnöjda med samhällets utveckling i Sverige och det sammanfaller med feminismens framfart.
  • Anonym (jaha)
    nihka skrev 2024-12-02 22:42:24 följande:
    Jo, ja såg det i bloggen att artikeln också har publicerats någon annanstans. Men bloggen är ändå en blogg.
    Det var aldrig en blogg. Ni öppnade inte ens länken.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-03 13:26:02 följande:
    Nej, du ska flytta dit så du får ett bättre liv. Du trivs ju inte i Sverige. 
    Jag trivs inte med det politiska klimatet här, men det är jag inte ensam om. De flesta vill inte ha pedofiler vid makten. Vill du det?

Problemet är att ni feminister är så högljudda att ni skrämmer folk till tystnad trots att ni bara är en minoritet. Den som påpekar att Sverige sjunker lika snabbt som regalskeppet Vasa möts av hat och hot. När tänker ni se vad ni har ställt till med?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-06 07:23:08 följande:

Men sluta gnäll och ta ansvar för ditt liv och mående. Engagera dig politisk om du vill ändra på något eller flytta. Tror du på allvar att kvinnor vill ha bittra gnällspikar till män som bara skyller ifrån sig? 

Du klarar dig inte bättre i något annat land heller, för du klarar inte av eget ansvar. 

Det går inte att engagera sig politiskt eftersom ni bara vill ha feminister och pedofiler som representerar er. Alla andra blir hatade och förföljda som Trump blev. Sverige och andra feministiska länder är inga riktiga demokratier längre.

Jag hade 100% klarat mig bättre i ett land där män har makten som Sverige var förut.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-06 07:19:18 följande:
    Då borde ensamma svenska män ha samma chans om de också anstränger sig, de har ju ännu bättre förutsättningar från början. 
    Som jag visade är utländska män starkt överrepresenterade bland sexköpare, så det är en feministisk myt att det går bättre för utländska män än svenska män.

Varför blir ni feminister bara arga över svenska män som köper sex? För att det är de ni vill ha makt över.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-12-06 08:25:35 följande:
    Kön som har makten och vilka som ska underkasta sig? Vi lever i olika världar du och jag. Inte underkastar jag mig åt någon oavsett kön och inte är jag feminist heller.
    Allt du skriver här får dig att låta som en feminist.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-12-06 08:27:59 följande:
    Nu skrev du inte det här till mig. Men undrar ändå om du tycker det är ett föredömligt sätt att förhålla sig till sin son som pappa?
    Föredömligt vet jag inte, men jag kan tänka mig att det tidigt ger barnet ett starkt självförtroende.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-08 01:18:44 följande:
    Tror knappast dom vill bli representerade av pedofiler 
    Ingen är förvånad av det som avslöjades. Det har hänt massor av gånger i det partiet innan.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-08 02:40:46 följande:
    Det handlar i alla fall inte om att de stödjer pedofiler 
    Feminister har inga problem med att samarbeta med pedofiler. De hade kunnat dra en gräns, men de gör inte det.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?