• Anonym (X)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (jaha) skrev 2024-12-16 23:43:13 följande:
    2014 - Sverige fick världens första feministiska regering och den sämsta genom svensk historia.
    Så på 10 år föll allt för män?
    Vad har försämrats för oss, enligt dig?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-16 23:56:38 följande:
    Det började innan, men du bad om ett årtal.

Kriminella som skjuter hela tiden och man får inte säga sanningen längre utan att bli jagade av feministiska åsiktspoliser som dig. Det är som 1983. Rädslan tar över.
    Nej.
    Det där var faktiskt inte alls ett svar.
    Intressant att du tror det, eller försöker du bara dribbla bort frågan?
    Kan du svara sakligt istället?
  • Anonym (X)

Jag har aldrig kallat mig feminist men tycker män och kvinnor är värda lika mycket och ska ha samma möjligheter.

Att det ena könet (tydligen, inte jag personligen) knullar allt med hål och det andra därmed får för många (?) val är inget jag uppmärksammat.

• Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:06:30 följande:
    Är det inte sant att ni jagar alla som säger sanningen? Varför jagar du mig annars?
    Du mannen, du startar en tråd i ett diskussionsforum.
    Vill du inte diskutera utan bara lägga fram konspirationsteorier är nog en blogg bättre, och jag lovar att inte "jaga" dig.

Skriver du här är det däremot fritt fram för alla medlemmar som vill att svara dig.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:09:20 följande:
    Varför vill du då inte att män ska ha samma möjligheter till sex?
    Jag har samma möjlighet som kvinnor att bestämma över min kropp och har bara sex med de jag vill: jag bestämmer vilka kvinnor som får sex, för att ta din rubrik.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:09:20 följande:
    Varför vill du då inte att män ska ha samma möjligheter till sex?
    Men OK: vad är "samma möjligheter till sex"?
    Hur uppnås det?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:06:30 följande:
    Är det inte sant att ni jagar alla som säger sanningen? Varför jagar du mig annars?
    Sanningen förresten.
    Vad har du upplevt och studerat som gör att du sitter på den?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:11:38 följande:
    Det är inte konspirationsteorier, det är sanningen och det är den som ni inte accepterar.
    Om du ska sammanfatta den här sanningen som jag inte accepterar, vad är den?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:15:20 följande:
    Du har inte möjlighet att bestämma vem du ska ha sex med, men det har kvinnor.
    Visst har jag det, på samma sätt som kvinnor.

Jag vill inte knulla alla kvinnor och kan och får säga nej. Vill jag ha sex med en kvinna kan jag uppvakta och så tar vi det därifrån -precis somdet är för kvinnor.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:20:43 följande:
    Att män har tvingats underordna sig kvinnor när det kommer till rätten att ha sex.
    Vad betyder att underordna sig?
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:24:11 följande:
    Du kan uppvakta, men räkna med att få ett nej. Kvinnor väljer alltid dig först.
    Kvinnor stöter på mig. Jag säger nej när jag inte vill ha sex.
    Vill du verkligen ha sex med alla som vill ha sex med dig? Låter jobbigt.
  • Anonym (X)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-17 00:48:30 följande:
    Att säga nej för att du är i ett förhållande räknas inte.
    Nu är jag det men jag har inte alltid varit det. Knullade inte alla som erbjöd då heller.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?