Mäns preferenser och attraktion ser inte likadan som det gör för kvinnorna.
Man skulle kunna till och med påstå att det finns inga kvinnor som ingen man vill ha sex med
Och därför ska kvinnor ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
Och hur hjälper du personer som inte har en sexpartner?
När kvinnor brukar ha sex så handlar det inte om att hjälpa någon annan.
Fokus är på de själva när de har sex.
Det är mycket lättare för en kvinna att få en man att få orgasm än tvärtom.
Och hjälpen kan enbart vara att kvinnor ställer upp på sex trots att de helst sluppit eller?
Annars är de egoistiska och har bara fokus på sig själva?
Och då exempelvis ska det inte vara så många som taggar andra personer när det handlar om män som inte sex på en nyhetssajts facebooksida för det skulle vara kul när någon man inte har sex.
Jag har rätt att få klaga det dom berör en.
Och om någon säger emot dig så tror du att det betyder att du inte har rätt att klaga?
Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
Och vad skulle vara problemet att jag får klaga på saker som berör mig?
Om en kvinna exempelvis blir kallad hora eller hon hör att någon säger hora till kvinnor som har stora bröst så berör det ju henne.
Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
Och vad skulle vara problemet att jag får klaga på saker som berör mig?
Om en kvinna exempelvis blir kallad hora eller hon hör att någon säger hora till kvinnor som har stora bröst så berör det ju henne.
Du blir emotsagd. Det tar du som förevändning för att spamma och ge igen.
Så återigen, tror du att det faktum att du blir emotsagd innebär att du inte får klaga?
Och då finns det ingen rättighet heller att sex ska fördelas så att alla personer får uppleva ett bra sexliv även för personer som har en sexpartner
Det är väl bara du som pratar om rättighet i det sammanhanget?
Som hämnd för att du blir emotsagd när du skriver att kvinnor ska ställa upp på sex trots att de helst sluppit?
Och du snackar om att man skulle tänka på andras valmöjligheter och om att det är viktigt att tänka på vad andra personer gillar och sedan föreslår du att jag skulle få sämre liv.
Var står det i lagboken att du för föreslå att någon ska få sämre valmöjligheter?
Är enda möjligheten till ett bättre liv att kvinnor ska ställa upp på sex trots att de helst sluppit?