• FannyN

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Hur skulle det kunna se ut då ts? Ska kvinnor tvingas till sex med en man som de inte vill ha sex med?
    Sedan undrar jag en sak. Jag utgår nu från heterosexuella personer.
    Varje gång en kvinna har sex så är det med en man. Hur går det ens till att massa män blir utan sex? Det borde väl vara så att både kvinnor och män har sex lika mycket.

• FannyN
    Anonym (Urk) skrev 2024-10-19 14:32:52 följande:
    Nej för med män likt ts med avsaknad av logik så är kvinnorna kräsna och ligger bara med eliten. Så 5% av alla män får dela på alla dessa kräsna kvinnor som inte begriper bättre. Dessa kvinnor borde ju förstå att det är så synd om ts och hans gelikar. de vill ju också knulla och det är synd om dom. så om kvinnor bara vore mindre kräsna så hade det löst allt 🤡
    Jaha. Då får de väl kämpa på så de kommer att höra till de fem procenten.
    Eller kräva av dessa män att inte vara så ego utan dela med sig haha.
    Hela den här diskussionen är sjuk. Samtliga av mina manliga vänner och ex har då kvinnor så det räcker och blir över. Det är nog rätt ovanligt i vanliga världen att män resonerar som tex ts. Själv har jag en make som inte heller var utan sex innan vi blev ett par. Alla män jag relaterar till har olika yrke ekonomi och alla är normalsnygga och trevliga. Helt vanliga män som det fungerar bra för.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?