Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
Anonym (What) skrev 2024-10-07 15:27:24 följande:
Nu får du för fan ge dig TS. Livet är hårt, köp en hjälm. Allting kommer inte alltid vara helt rättvist, för i helvete du kan inte begära att folk ska få sex på någon annans bekostnad med argument "buhu det är inte rättvist".Om du nu tycker att kvinnor har "ett övertag" för att män är kåtbockar som sätter på allting, så kan jag berätta att det inte är något slags grädde på moset för oss kvinnor. Ha en slemmig typ som stöter på en för han vill doppa snoppen och bryr sig noll om mig som person - bara jobbigt och inte ett dugg smickrande! Så man kan ju börja med att fråga sig hur du ens tror att det är att leva som kvinna?
Jag kan tala om en sak för dig: sen jag var liten flicka så har pojkar tagit upp plats, roffat åt sig, pratat över mig, varit elaka, dryga, krossat mitt hjärta, fått cred på jobbet när de snott mina idéer, gjort mig rädda för att passera dem på gatan, fått mig att känna mig osäker och mycket mer därtill. Så om mitt lilla "övertag" mot män är att jag får välja vem som ska få ta för sig av min kropp - wow GRATTIS till mig! Acceptera det TS, sluta böla och jobba på dig själv. Ingen finner en jävla lipsill attraktiv.
Och en fråga till TS: säg att en kvinna som inte på något sätt motsvarar vad du finner attraktivt, (du kanske till och med finner henne smått motbjudande) stöter på dig. Vad skulle du göra i det läget?
Ha sex med någon du inte är det minsta attraherad av bara för att du får chansen att ligga?
Om du inte skulle göra det, varför anser du att kvinnor ska ha sex med någon de inte finner tilldragande?