Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
Bra att han blev utkastad.
Bra att han blev utkastad.
ts tråd är extremt stötande. Han vill alltså anskaffa en kontroll över kvinnor och låta män bestämma över när och med vem de vill ha sex med.
"Är det bra att kvinnor bestämmer allt om vilka män som får komma till och vilka som inte får göra det i Sverige? Ska män acceptera att de inte har någon makt att påverka det?"
ts pratar om kvinnors sexualitet och självbestämmanderätt över deras kroppar. Misogynitet och kvinnohat. Börjar bli så pass vanligt nuförtiden. Jag känner mig uppriktigt oroad över samhällsutvecklingen.
Fattar ni att ts ifrågasätter andra människors självbestämmanderätt över sina egna kroppar?
Hur kan en sån här tråd finnas kvar? Vad mer ska upp till diskussion och diskuteras (och bemötas)? Pedofilers rättighet att ha sex med barn? eller något annat lika bisarrt?
Såg att det kommit en del hat-trådar om blonda bajamajor och om varför fetton slutat posta.
Jag gissar att dessa kommer att plockas bort. Vad är skillnaden mellan dessa och denna? Tycker den här tråden är mer bidragande till att normalisera kvinnohat.
Ingenting av det du påstår stämmer. Du tror att det är någon slags "fakta" när du påstår att bara 10-20% av männen får komma till skott med kvinnor. De där 10-20% skulle aldrig tjata om sex? Eller vad har det med saken att göra?
Nu drar du dessutom med den abstrakta faktorn "status" och hittar på saker om det, vad var det? För att du är så påläst och att det är ett ämne inom din disciplin?