Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
Du får påstå att felet är på dessa personer
Kvinnor kan säga ja eller nej till sex. Män kan också säga ja eller nej till sex.
Från början ville kvinnor ha jämställhet mellan män och kvinnor. Sedan uppnådde kvinnor jämställdhet i Sverige. Så blev alla kvinnor nöjda då ? Nej, såklart inte. Genom att propagera för feminism kan ju kvinnor få det ännu bättre.
Den kvinnliga taktiken -eller snarare manipulationen ? går ut på att påskina att jämställdhet och feminism är samma sak. Det förtryck som män historiskt har utsatt kvinnor för skall dagens män betala för genom en feministisk agenda. Feminism är därmed hämd-drivet.
Eller vem vet, det kanske bara är jag som har missat alla dessa feministdemostrationer för bättre villkor för män?
Män bestämmer över vilka kvinnor som får ha sex med just dem. Alla får klaga över vad de vill.
Kvinnor bestämmer sina egna val men kvinnor har ingen makt över männens val beträffande sexpartners.
Du kan börja en ny tråd och skriva om allt negativt hos den senaste kvinnan du träffade.
Hon var fnittrig, hade tråkig hårfärg och fula kläder, hon hade inget körkort och cyklade som skit, hon ville inte krama mig, skrattade som en häst, hade konstiga värderingar och ville inte ligga med mig. Ja du kan kritisera vad du vill, men om du framför denna kritik till kvinnan själv är det oförskämt och tror inte hon är intresserad av att höra det så spara till din blogg