• Dr Nail

Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?

Du behöver en soft girl

• Dr Nail
    Anonym (K) skrev 2024-10-05 22:33:30 följande:
    För all del, kör på. Jag har redan en sambo som är man nog att hantera mig. Men om du vill gegga ner en sexdocka för resten av livet så kan jag bara önska dig all lycka med det.
    De där sexdockorna kan vara läskigt realistiska i dessa dagar. Man kan leva ut sina mörkaste fantasier som är inte ens lagliga med en människa. Det är framtiden det
  • Dr Nail
    Anonym (K) skrev 2024-10-05 22:40:50 följande:
    Låter toppen. Ha så kul. Kom ihåg bara att ha en plan för hur du ska kasta bort dom sen, sett artiklar där folk trott att det varit en död kropp.
    Vi kommer behöva en återvinningskategori. Eller kanske de sorteras som plast 
  • Dr Nail
    Anonym (K) skrev 2024-10-05 22:54:24 följande:
    Tror att de är gjorda av silikon these days 
    Som en genomsnittlig influenser då.
  • Dr Nail
    Anonym (M) skrev 2024-10-06 00:23:07 följande:

De får vara hur realistiska som helst. Men ingen av dessa män med en sexdocka hemma har stake nog att berätta får någon annan att de misslyckats så totalt att de knullar en docka därhemma. 

Ska sexdockan följa med på släktmiddagen och julfesten också? 

Jag tror du tänker på sexdocka som i uppblåsbara Barbara. Men progressen går framåt Maj Britt, redan med dagens teknologi kan man skapa avanserade AI-modeller som mycket väl skulle kunna följa med till julfesten.

Och varför bara män förresten? Det finns väl lika många kvinnor som designar, dejtar, utvecklar känslor för AI partners
  • Dr Nail
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-10-06 10:16:39 följande:
    Bara det att du har mörka fantasier du vill leva ut säger att du ska hålla dig borta från människor. Då är den ultimata loser-accessoaren i silikon gjort för dig och dina gener riskerar inte att föras vidare.
    För sent.
  • Dr Nail
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-06 13:43:11 följande:

Minns att samma person skrev om Thaimassageställen som egentligen är bordeller (försvarade det) i en annan tråd som jag startade för ett bra tag sen där jag var orolig för att flytta till en lägenhet som låg bredvid ett sånt ställe (har barn och vill helst slippa träffa massa torskar i porten, flyttade inte dit ).

Hoppas de stackars tjejerna på såna ställen slipper hans mörka fantasier , bättre att hålla sig till sexdockor isåfall .. usch. 

Vem är ett helgon? 
Svar på tråden Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?