Anonym (Flinta) skrev 2024-10-04 16:33:49 följande:
Skriv med ditt riktiga namn så kan jag skicka PM.
Anonym (H) skrev 2024-10-04 12:43:55 följande:
Raka skallen istället. Skaffa skägg. Du kommer märka skillnad.
Raka skallen kan jag tyvärr inte göra för då ser jag ut som en tonåring.Sen när är skjorta gubbigt? De flesta över 20 använder skjorta. (och nej jag har det inte sju dagar i veckan). Och jag kan inte vara gubbig med tanke på att jag ser minst tio år yngre ut än min riktiga ålder.
Gällande hur jag raggar så är det väldigt svårt att förklara, jag visar intresse på något vis. Det är svårt att beskriva med ord faktiskt. Olika från situation.
Anonym (Cinzel) skrev 2024-10-04 15:16:25 följande:
Som sagt, det är min åsikt. Jag tänker nedstoppad skjorta med mobilhölster i läder. Med fel frisyr så riskerar man att landa i Leif loket Olssons look. Vissa gillar väl det förstås. (Gillar ts de tjejer som gillar sånt? Om man ska vara filosofisk)
Smala kostymbyxor, aningen för korta så man kan se anklarna är väl exempel på något mer modernt.
Jag använder enfärgade skjortor, oftast mörka. Aldrig nedstoppade.
Det är mer troligt att du ser gubbig ut om du ser ung ut, loket och Lasse kroner är exempel på det. Jag vet inte hur du ser ut eller stilen.
Försök göra en analys av ditt raggande, men då krävs det ju att du kan sätta ord på det. Du kan ju vara för intensiv (nu är vi ett par-stilen) eller för avslagen (hej, trevligt väder)