• Anonym (Nea)

    Mitt självförtroende rasar

    Jag har en på många sätt fantastik kille. Men vi är sjukt okompatibla inom sex. Jag vet inte vad jag ska göra! 


    Jag gillar variation, utforska nya saker, leka och trigga varandra, variation mellan mysigt och mer rough  sex, olika leksaker mm. Jag har ofta fått mycket uppskattning och komplimanger av killar för min kropp, mina bröst, rumpa och midja. Jag älskar att man osjälviskt ger den andra njutning utifrån vad den personen tycker om. Det visuella är viktigt för mig, att se varandras kroppar och ha ögonkontakt. Av tidigare killar har jag fått mycket komplimanger för hur jag rör mig i sängen, och för hur jag suger av (det har märkts att det inte bara varit ord). Allt detta har gett mig självförtroende och trygghet kring sex, en känsla av att jag är sexig och jag är bra på sex.


    Min kille däremot är nöjd med mjukt likadant sex varje gång. Leksaker tycker han inte behövs. Han tycker mer att insidan räknas, och att stora bröst mest är i vägen.. Avsugning tycker han inte är något särskilt, fast jag verkligen har försökt hitta hur han njuter bäst.. Han är inte så intresserad av att utforska sex, tar inte initiativ till att prova nya saker eller att göra något för mig, tex smeka eller ge mig oralsex.

    Jag vet inte vad jag ska göra, det här äter upp mig. Mitt självförtroende rasar och blir istället osäkerhet.

    Vad ska jag göra!?

  • Svar på tråden Mitt självförtroende rasar
  • Anonym (J)

    Jag tror inte du gör något fel. Det ligger nog mer snarare på honom. Han verkar oerfaren, osäker Vet han ens vad han gillar, om du frågar? Har han utforskar sig själv? Har han svårt att ge sig hän och slappna av kan det ju göra att inget blir sådär jätteskönt eller så.

  • Anonym (J)

    Försök håll fast i det andra killar visat, sagt och gjort. Det finns kvar där. Även om din nuvarande än så länge inte visar något. 

  • Giftskåneman

    Du ska glömma allt du hört tidigare, nu är det med denna man, och det är honom du ska lyssna på vad han gillar och tycker om osv.
    Är ni för långt borta, ja tyvärr, du kan ju inte gå och längta efter saker i 50 år, till sist är detta du kommer tänka på

  • Anonym (J)

    Fundera hur han är annars. Vågar han ta för sig bland vänner? vågar han prata med dig öppet om allt? Eller är han sluten. 

  • Anonym (d)

    Leva ett liv där någon inte vill ens smeka mig eller åtminstone testa oralsex? låter själsdödande, varför?

  • Giftskåneman
    Anonym (d) skrev 2024-10-03 09:44:39 följande:

    Leva ett liv där någon inte vill ens smeka mig eller åtminstone testa oralsex? låter själsdödande, varför?


    Ja, då måste man bryta upp i fall man är så långt från varandra sexuellt
  • Anonym (Acceptera eller lämna)

    Alla har vi olika behov sexuellt och eftersom ni verkligen har helt olika behov får du ju antingen acceptera hans nivå eller gå vidare och hitta nån med samma behov som dig som kan ge dig den bekräftelse som du behöver.

  • Anonym (AB)
    Anonym (Nea) skrev 2024-10-03 08:54:58 följande:
    Mitt självförtroende rasar

    Jag har en på många sätt fantastik kille. Men vi är sjukt okompatibla inom sex. Jag vet inte vad jag ska göra! 


    Jag gillar variation, utforska nya saker, leka och trigga varandra, variation mellan mysigt och mer rough  sex, olika leksaker mm. Jag har ofta fått mycket uppskattning och komplimanger av killar för min kropp, mina bröst, rumpa och midja. Jag älskar att man osjälviskt ger den andra njutning utifrån vad den personen tycker om. Det visuella är viktigt för mig, att se varandras kroppar och ha ögonkontakt. Av tidigare killar har jag fått mycket komplimanger för hur jag rör mig i sängen, och för hur jag suger av (det har märkts att det inte bara varit ord). Allt detta har gett mig självförtroende och trygghet kring sex, en känsla av att jag är sexig och jag är bra på sex.


    Min kille däremot är nöjd med mjukt likadant sex varje gång. Leksaker tycker han inte behövs. Han tycker mer att insidan räknas, och att stora bröst mest är i vägen.. Avsugning tycker han inte är något särskilt, fast jag verkligen har försökt hitta hur han njuter bäst.. Han är inte så intresserad av att utforska sex, tar inte initiativ till att prova nya saker eller att göra något för mig, tex smeka eller ge mig oralsex.

    Jag vet inte vad jag ska göra, det här äter upp mig. Mitt självförtroende rasar och blir istället osäkerhet.

    Vad ska jag göra!?


    Rent krasst har du i princip tre val; I) Skaffa dig en älskare som ger dig det du vill ha sexuellt, II) Gör slut och skaffa dig en ny man som du är sexuellt kompatibel med eller III) Lär dig att leva med ditt val av man för resten av ditt liv... du kan ju försöka att påverka och pusha honom så att du får lite mer av det du känner att du behöver ha för att må bra. Viktigt också att kommunicera på ett bra sätt med honom kring detta i så fall.
  • Anonym (J)
    Giftskåneman skrev 2024-10-03 09:12:58 följande:

    Du ska glömma allt du hört tidigare, nu är det med denna man, och det är honom du ska lyssna på vad han gillar och tycker om osv.
    Är ni för långt borta, ja tyvärr, du kan ju inte gå och längta efter saker i 50 år, till sist är detta du kommer tänka på


    Men lägg av. Såklart kan hon komma ihåg vad andra sagt om henne tex hur fin hon är. Det är väl bra för självförtroendet. Ska hon glömma alla komplimanger hon fått och endast lägga fokus på honom menar du, som inte ger något alls? Snacka om att man hade blivit trasig om man skulle göra så. 


    Det handlar liksom inte om att hon trånar efter andra. Om det är det du tror. 


    Jag kan ibland tänka på de komplimanger jag fått av mina förra. Inte bryr jag mig om dem för det. Men jag försöker komma igår komplimangerna för att fortsätta klistra fast det på mig. Inte glömma sånt, när / om någon annan är dum. 

  • Anonym (J)
    Anonym (AB) skrev 2024-10-03 09:52:34 följande:
    Rent krasst har du i princip tre val; I) Skaffa dig en älskare som ger dig det du vill ha sexuellt, II) Gör slut och skaffa dig en ny man som du är sexuellt kompatibel med eller III) Lär dig att leva med ditt val av man för resten av ditt liv... du kan ju försöka att påverka och pusha honom så att du får lite mer av det du känner att du behöver ha för att må bra. Viktigt också att kommunicera på ett bra sätt med honom kring detta i så fall.

    Kommer man på varför så kan han lockas fram ur sitt skal. Låter som han gömmer sig där inne, i ett. 


    Man pratar mycket om att kvinnor inte alltid vågar ge sig hän. Men det kan gälla män med.

Svar på tråden Mitt självförtroende rasar