Inlägg från: Anonym (Einstein) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Einstein)

Ingen har väl bett om 5g?

Anonym (Hmm) skrev 2024-10-04 22:09:23 följande:

5 G är för företag. De skickar stora filer och det kommer gå så mycket snabbare. Det är företagen som bestämmer i landet, inte den vanliga människans efterfrågan. 

Och där fick våldkapitalet en win-win effekt. För med 5 G så kan man styra energier så att folk blir brända vid ex folkmassor. Man kan ha så mycket större kontroll. Finns videor att finna på youtube ang det.

Kolla i Libanon, man sa först att det ska ha varit explosiva enheter i deras personsökare, men sedan kunde man läsa att de hade kunnat mixtra med batteriet (trådlöst) och jag tror knappast att dessa hade ens i närheten av 5G. Snarare 3G. 

Det hela handlar om att kunna kontrollera folkmassor vid ex demonstrationer. 

Styra energier? Kan du förklara det i vetenskaplig terminologi? Vilka energier?
    Brända folkmassor och kontroll? Förutom att det är omöjligt, vem skulle vilja det och varför? Det finns filmer på YouTube on platta jorden också.
    Magisk manipulation av batterier från avstånd? Utveckla gärna hur det skulle gått till och vad det har att göra med 3G. 
    Vem vill kontrollera folkmassor vid demonstrationer och varför?

Du är paranoid och okunnig. 
  • Anonym (Einstein)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-05 23:28:14 följande:
    www.hbl.fi/artikel/stoppa-5g-kraver-vetenskapsman-och-doktorer/~:text=%C3%96ver%20190%20vetenskapsm%C3%A4n%20och%20doktorer%20fr%C3%A5n%2036%20l%C3%A4nder

Varsågod. 

Vilka frågor och vilken fakta? Har ju inte fått annat än påhopp och känslostyrda argument. Inte en enda länk med fakta om att 5g är helt ofarligt har jag fått. 

Och för vilket parti skulle det vara? Nämn ett som inte vill ha 5g, så ska jag rösta på det. 

Hahaha från Strålskyddsstiftelsen som är de mest oseriösa foliehattarna! 

https://www.stralsakerhetsmyndigheten.se/omraden/magnetfalt-och-tradlos-teknik/#:~:text=Str%C3%A5ls%C3%A4kerhetsmyndighetens%20samlade%20bed%C3%B6mning%20%C3%A4r%20att,p%C3%A5%20platser%20d%C3%A4r%20m%C3%A4nniskor%20vistas.

Strålsäkerhetsmyndighetens samlade bedömning är att det inte finns någon strålskyddsmässig grund för att avstå från införandet av 5G. 

• Anonym (Einstein)
    EnAnonumius skrev 2024-10-08 06:07:26 följande:
    Har du hört talas om att de blev lika mycket gnäll och klagande från konspirationsteoretikerna när det infördes 4g?
    Oh man får ju inte glömma den gamla favoriten. Mikrovågorna som mobilerna skickar ut skulle ju koka hjärnan..

Ja! Och alla larmrapporter om hur farligt det var med mikrovågsugnar. 

Det larmades även om den farliga inverkan på människokroppen att färdas med bil eller tåg i svindlande hastigheter som 18 km/t. 

• Anonym (Einstein)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-09 23:07:49 följande:
    Tro mig när jag säger att jag hoppas att du, som "gammal radioamatör" har rätt i det och att jag har fel. Jag tycker bara att 5g (och mycket annat) prackas på oss på ett sätt som vanligt folk inte har bett om. I många fall känns det som att ekonomisk vinning överskuggar sunt förnuft, varsamhet och eftertänksamhet. 

Nej. Du skrev "renar vattnet ordentligt".. Och riktigt så rent är inte vattnet i våra kranar.
    Jaså förstår dom flesta det när man skriver "renar vattnet ordentligt"? Nja, tveksamt.. 

Tror du att teknisk utveckling och innovation brukar ske som ett svar på efterfrågan hos vanligt folk?

Nu vill vi ha ett nytt smidigt och globalt kommunikationssystem! Då skapades internet. Inte mycket eftertänksamhet hos vanligt folk där innan för de förstår inte hur internet fungerar, fast det gör inget.

Svar på tråden Ingen har väl bett om 5g?