Inlägg från: Anonym (Tonar ner den...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tonar ner den...)

Hur lyckas feminister hitta karlar?

Jag tror mig veta att rabiata feminister tonar ner sin rabiata feminism litegrann när de dejtar och sedan när hon hittat någon och den mannen älskar henne så släpper hon fram den stegvis, den här processen tar c:a 3 år.

Anonym (L) skrev 2024-10-05 09:05:29 följande:
    Du menar som vissa män gör? Låtsas att de vill dela på allt ansvar för hem och barn och likväl sitter kvinnan där med allt ansvar efter några år?
    Ja precis så! Eller för värre exempel, hustrumisshandlare som är jättesnälla....först. (Jag vill inte jämföra vare sig feministiska kvinnor eller fejkjämnställda män med det, Utan givetvis är det en massiv skillnad)

En slags teater där man vet att personen man egentligen är, han/hon är jäkligt svår att älska, så man tonar ner sig. 
    nihka skrev 2024-10-05 10:31:22 följande:
    Så hur dum är man om man dejtar en "litegrann nedtonad rabiat feminist"? Låter som det inte skulle vara så svårt att plocka upp vibbarna. Kanske ta en kik i garderoben och se alla batikkläder och strypkoppel för män Skrattande 
    Är du man? Testa då att leva i ofrivilligt celibat i tre år och du lär dig ignorera eller rationalisera bort röda flaggor. Du blir väldigt accepterande och tolerant för olika kvinnliga egenheter av det.
Svar på tråden Hur lyckas feminister hitta karlar?