Hur lyckas feminister hitta karlar?
Rabiata manshatare vill troligen inte ens ha en man. Vilket ju troligen är det som egentligen sticker ts i ögonen.
Rabiata manshatare vill troligen inte ens ha en man. Vilket ju troligen är det som egentligen sticker ts i ögonen.
Tillägg till ovan : de enda gånger jag varit med om att någon dragit sig för att kalla sig för feminist har det inte varit pga ordets klang utan för att risken att bli påhoppad av kränkt man varit stor om man använder begreppet. Dvs: kvinnor vet att det är provocerande för en del män och undviker det därför.
Bland ditt sammelsurium av klipp-klistrade citat så antar jag att det är de här frågorna du vill ha svar på?
Vad är feminism? Det har du fått svar på i tråden.
Är det en åsikt? Nej
Måste man ha rätt åsikt? Oklar vad du menar.
Vad är rätt åsikt? Oklart igen.
Är det något man gör? Nej
Måste man göra rätt? Oklart vad du avser här, ingen gör alltid rätt.
Vad är rätt och hur gör man det? Igen oklart.
Ett tips: ställ inte frågor som du baserat på att dina förutfattade meningar är korrekta. Det blir tämligen omöjligt att ge dig svar då.
Du tänker att det ska finnas som en instruktionsbok eller ett recept man ska följa? Så enkelt funkar inte världen tyvärr.
ÅkEj. Fast vad du tror dig veta är ju ointressant eftersom det inte var din fråga jag besvarade.
Men du får gärna ställa en egen fråga om du vill ha svar på något.
Att du inte gillar svaret betyder inte att det inte är ett svar.
Den enda som tramsar här är alltså du. Du behöver inte ifrågasätta mig, det räcker väl med att ifrågasätta mina inlägg?
Oj kände du dig anklagad? Över att jag påstod att du inte gillade ett svar? Det är inte en anklagelse Däremot är det ett du-problem att du känner så.
Men vad kul att du gillar/är neutral till mitt svar. Då är frågan bara: vad håller du på att veva om då? Och varför?
Nu kallade du det själv för ett svar. Oopsie!