Hur länge väntar du med att ligga med en ny partner?
I genomsnitt alltså.
I genomsnitt alltså.
Valde att visa omröstningen och förbruka min röst eftersom det är så otroligt olika, jag har aldrig haft någon särskild deadline eller gräns. Jag vill alltid i regel vänta med sex så länge som möjligt eftersom jag vill känna att jag är älskad innan vi har sex första gången och vill veta att vi kommer vara ihop länge, helst tills döden skiljer oss åt men är medveten om att det kanske inte blir så.
Med andra ord: jag vill ha sex först när vi är ett etablerat par och har sagt att vi älskar varandra samt planerar en framtid tillsammans.
Valde att visa omröstningen och förbruka min röst eftersom det är så otroligt olika, jag har aldrig haft någon särskild deadline eller gräns. Jag vill alltid i regel vänta med sex så länge som möjligt eftersom jag vill känna att jag är älskad innan vi har sex första gången och vill veta att vi kommer vara ihop länge, helst tills döden skiljer oss åt men är medveten om att det kanske inte blir så.
Med andra ord: jag vill ha sex först när vi är ett etablerat par och har sagt att vi älskar varandra samt planerar en framtid tillsammans.
Jobbig grej. Det är väldigt få i dagens läge som vill bli ett par svävandes i ovisshet o man passar ihop sexuellt.
Men, bring 1700-talet back :)
Väntar ofta till 5:e eller 6:e dejten eller längre. Vill vara så säker som möjligt på att han inte bara vill ha tillfälligt sex.
Är gift för andra gången nu. Enda två männen jag haft sex med och låg på första dejten med båda.
Har ingen regel kring det. Men det brukar bli andra dejten. Första brukar vara ganska ytlig och att man kanske inte planerat en hel kväll tillsammans, utan mer kaffe efter jobbet en onsdag. Det rimmar illa med att gå hem och ligga. Men om första känns bra blir det ju ofta middag eller en öl på ett veckoslut andra dejten. Och då kan vad som helst hända. Vill generellt veta tidigt om det är någon jag är kompatibel med i sängen, innan jag lägger allt för mycket tid på relationen.
Vet inte hur många dejter det tagit, men mellan en månad och ett år. Jag har svårt att få känslor.
Jobbig grej. Det är väldigt få i dagens läge som vill bli ett par svävandes i ovisshet o man passar ihop sexuellt.
Men, bring 1700-talet back :)
Det har nog i princip alltid varit första gången vi träffats, innan första dejten, alternativt att vi varit vänner och hamnat i säng och sedan börjat dejta.
Beror på! När det varit något seriöst har jag väntat längre än om det känts att detta leder inte till något mer. Så mellan ett par timmar till en månad typ.
Ligger på första, finns inget värre än skit sex då vill man få reda på om det kommer suga framöver rätt snabbt..