Kosttillskott för hår och naglar?
Är det någon som äter några vitaminer eller nått för hår och naglar som hjälper?
Är det någon som äter några vitaminer eller nått för hår och naglar som hjälper?
Biotin, kolla upp det! Men rekommenderar användning i över tre månader för att se tydliga resultat.
Slöseri med pengar, mat fungerar lika bra.
Öljästtabletter. Jag äter Dr Bradfords.
Om du snvänder Head and shoulders så kan det också vara en orsak till om ditt hår känns sämre.
Varierad kost, kött, fisk, skaldjur, ägg, nötter, massor av frukt och grönsaker, ost, fullkornsbröd. Hår är proteiner, inga konstiga dieter utan fullvärdig kost. Hårprodukter Plantur 39, aldrig tvätta håret utan balsam och aldrig föna utan skydd. Aldrig billiga hårprodukter, man får det man betalar för. Plantur- produkterna finns på apotek, lite dyra, men funkar.
Öljästtabletter. Jag äter Dr Bradfords.
Om du snvänder Head and shoulders så kan det också vara en orsak till om ditt hår känns sämre.
Jag köpte "Hår, hud, naglar" från Topformula.se och blev mycket positivt överraskad.
Kommer garanterat att fortsätta.
Topformula är utöver det billiga och har mycket bra produkter.
Äter Hårkontrolls tillskott, samt dricker Vital Proteins kollagenpulver. Det sistnämnda har gjort dunderverk för hud och hår.