• Lazzi

Alla kvinnor har en dominant sida?

Anonym (Domina) skrev 2024-10-01 20:42:06 följande:

Det stämmer, men en dag kan sexlivet bli tråkigt och då kan det vara bra att orova något nytt?

Så härligt med dominerande kvinnor 
    Är så synd man inte hittat en sån kvinna 
  • Lazzi
    Anonym (Storskeden) skrev 2024-10-01 21:32:32 följande:
    Du tycks behöva lite smisk på rumpan, stumpan 💃
    Ja de skulle vart nice o få de 
  • Lazzi
    Anonym (Storskeden) skrev 2024-10-01 22:22:20 följande:
    Då blire ju inge straff 😩
    O förlåt jag lovar o bättra mig 
  • Lazzi
    Anonym (Storskeden) skrev 2024-10-01 22:52:32 följande:
    Det hoppas jag verkligen att du gör, annars får jag knyta ihop dig till ett litet paket och plocka fram dig lagom till jul och det vore inte så kul 🎁
    Nä de vore inte alls kul lovar o göra som du säger 
  • Lazzi
    Anonym (Nej) skrev 2024-10-01 22:52:55 följande:

Nej som sagt. Några löjliga dominansfjanterier är det få av oss som har. Sök nån annanstans, typ en porrsida. 

Varför är det löjligt med dominans 
    Och för de andra så verkar ju du vilja dominera alla här inne att tycka som dig 
  • Lazzi
    Anonym (Nej) skrev 2024-10-03 01:15:50 följande:
    Tyvärr finns det en hel del omogna töntar till män som inte fattar hur extremt avtändande det är att behöva ta hand om dem, vara den som bestämmer allt och leda killen till sånt som för oss är helt självklart i vardagen.

Tänk då hur tusenfaldigt många gånger värre det skulle vara att behöva leda en feminin töntpojke i sängen. Såna män är inte ens några riktiga män. Äcklas av dem enbart, så man får lust att spy nästan. Nej säger jag igen. Majoriteten av kvinnor vill inte hålla på och dominera över en passiv fjant till "man". De borde växa upp istället och bete sig som riktiga män och inte mansbebisar.
    Hur är en riktig man då
  • Lazzi
    Anonym (Domina) skrev 2024-10-03 09:48:21 följande:

Hon låter som en Domina, bara pisken som saknas så kan hon fostra sina män som hon vill?😤

Så sant
  • Lazzi
    Anonym (Domina) skrev 2024-10-03 09:48:21 följande:

Hon låter som en Domina, bara pisken som saknas så kan hon fostra sina män som hon vill?😤

Fast hon gör de utan medgivande då blir de inte rätt
Svar på tråden Alla kvinnor har en dominant sida?