Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Alla kvinnor har en dominant sida?

Anonym (Domina) skrev 2024-10-01 20:32:02 följande:
    Alla kvinnor har en dominant sida?

inte alla visar fram sin dominans då. Intelligenta män låter kvinnan dominera dom. Jag har lockat fram dominansen i några kvinnor, dom älskar det, rett eller  fel? 

Normala människor tänker inte så där svartvitt som dominera eller domineras. 

I verkliga livet (utanför er lilla porrbubbla) så består mycket av att kompromissa och bestämma saker tillsammans.

• Anonym (Nej)

Nej som sagt. Några löjliga dominansfjanterier är det få av oss som har. Sök nån annanstans, typ en porrsida. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Domina) skrev 2024-10-01 23:50:07 följande:

Varför är du så dömande?

Varför måste du fläka upp dina privata knäppisfantasier på ett familjeforum där det inte hör hemma? Bättre fråga det. Gå in på nån knäppissida för knäppa fetischister istället. 
  • Anonym (Nej)
    Lazzi skrev 2024-10-02 08:17:03 följande:
    Varför är det löjligt med dominans 
    Och för de andra så verkar ju du vilja dominera alla här inne att tycka som dig 

För att det handlar om en massa töntiga teaterspel och en vuxen människa är ärlig och rak i sin sexualitet. 

Dessutom så är du en avvikelse och de allra flesta är inte intresserade av dina perversioner. Särskilt inte på ett familjeforum, typ den sista platsen på nätet, där folk vill veta av era sjuka böjelser. Gå till en riktig sexsajt istället.

• Anonym (Nej)
    Anonym (tjo) skrev 2024-10-02 23:04:54 följande:
    Jag tycker inte du ska läsa trådarna i Sex och Samlevnad. Du skulle säkert inte gå in på nån sexklubb eller se på porr? eller hur? Det passar inte dig. Så gå inte in i denna kategori av samtalsämnen. Gå in på sidor som passar dig. Tror det vore bra.
    Fast nu är ju inte Familjeliv en sexklubb eller porrsida. Jag tycker att du kan låta bli att behandla forumet som detta istället. 
  • Anonym (Nej)
    KimLinnefeldt skrev 2024-10-02 14:46:13 följande:
    Så tycker du, men det är bara din åsikt. Det finns olika åsikter om saker.

Det är mer givande för diskussionen om du börjar dina inlägg med "jag", så får vi veta vad du tänker och tycker. Istället för att attackera andra.

Själv tycker jag det är väldigt intressant att diskutera dominans och underkastelse, i sängen och i vardagen, hur det förhåller sig till jämställdhet och sadism/masochism. Ämnen som passar perfekt i ett forum om "Sex och samlevnad". 

Men det är inte hugget i sten. Det är min åsikt.
    Nej, det är en allmän åsikt eftersom de allra flesta inte är intresserade av att läsa era störda och ointressanta fantasifoster. Folk blir snarare äcklad av dem, särskilt kvinnor som inte är dominanta alls till sin natur utan snarare jämlika. Ingen attraheras av era störningar såvida de inte är störda själva. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hj) skrev 2024-10-02 23:12:44 följande:

Är bara dominant när jag måste vara en morsa till min kille. Och det älskar jag inte.

Tyvärr finns det en hel del omogna töntar till män som inte fattar hur extremt avtändande det är att behöva ta hand om dem, vara den som bestämmer allt och leda killen till sånt som för oss är helt självklart i vardagen.

Tänk då hur tusenfaldigt många gånger värre det skulle vara att behöva leda en feminin töntpojke i sängen. Såna män är inte ens några riktiga män. Äcklas av dem enbart, så man får lust att spy nästan. Nej säger jag igen. Majoriteten av kvinnor vill inte hålla på och dominera över en passiv fjant till "man". De borde växa upp istället och bete sig som riktiga män och inte mansbebisar.
Svar på tråden Alla kvinnor har en dominant sida?