Inlägg från: Anonym (Uno) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Uno)

Varför är kvinnor så besatta och avundsjuka på varandra?

Det är underhållande att det finns så många som inte vågar erkänna att detta fenomen ens existerar, för det gör det.

Jag tror inte att det händer varje gång en snygg kvinna går förbi. Men definitivt på jobb etc när det börjar någon ny. Speciellt om vederbörande ser bra ut och är yngre.

• Anonym (Uno)
    Anonym (Skrattar ihjäl mig) skrev 2024-10-01 21:05:33 följande:

Jäklar vad många män som helt plötsligt har börjat notera svartsjuka kvinnor! Önskar ni att det är så eftersom ni spanar efter det så intensivt? 

Vad ska dom vara svartsjuka för? Att ni äldre gubbar inte kan behärska er när ni ser en ung vacker kvinna? Det är era önsketankar om saken tror jag. 

Vi spanar inte. Vi noterar. Sen är jag ingen äldre gubbe. Men dom äldre har säkert gjort samma iakttagelser.

Troligtvis är det någon slags konkurrens kvinnor emellan och kanske främst utseendemässigt.
  • Anonym (Uno)
    Anonym (Troll) skrev 2024-10-01 22:13:17 följande:

Så trött på de här hitte på trådarna som samma person startar. Och alla handlar om samma sak, att kasta skit på kvinnor på ett eller annat sätt

Varför skulle det vara en trolltråd? Fenomenet förekommer och är inget hittepå. Om man inte har sett detta fenomen i någon form så är man antingen blind eller så vill man inte att det ska finnas och helt sonika förtränger det.
  • Anonym (Uno)
    Anonym (Sally) skrev 2024-10-02 18:11:34 följande:
    Fenomenet att ha ögon i nacken och vara tankeläsare?

Du får gärna länka. 
    Jag förstår att du inte vill att det ska vara så.
Svar på tråden Varför är kvinnor så besatta och avundsjuka på varandra?