Inlägg från: Anonym (Miss26) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss26)

BF Juli 2025

Hej, hoppar in här också! 

Första försöket för oss och har ägglossning idag (tror jag). inväntar en temp.höjning kommande natt för att känna mig mer övertygad! 

Hur tidigt kan man testa? Om jag minns rätt plussade jag med ?vanligt test? på cd 23 med kvällsurin för ett par år sedan vilket jag tror var 9-10 dagar efter äl. Den graviditeten slutade dock med abort. Tror ni man kan ta ett tidigt test med morgon urin typ 8 dagar efter äl?? 🙈 

Enligt app ska jag ha BF 19 Juli om detta går vägen <3 

• Anonym (Miss26)
    Mirre99 skrev 2024-10-28 20:03:36 följande:

Hur går det för alla? någon mer som plussat eller närmar sig BIM?

Lååångsamt.. 

Är på Cd 18 och 4-5 dagar efter äl. Fick en (tycker jag) ganska mesig tempökning på ca 0,3 grader efter/vid äl som nu smugit sig upp på 0,5 grader sedan äl. 

NC påstår att denna cykeln bara ska vara 24 dagar även fast jag typ aldrig haft kortare än 26d och legat väldigt regelbundet på 28d. Dock tror jag att äl kom lite tidigare än vanligt. Har inte tempat regelbundet sista tiden då detta är första försöket för oss Så lite oklart ca. när jag brukar ha äl. Men så enligt NC är mens beräknad till 5/11 och rekommenderar test 7/11. Undrar när det är relativt säkert att testa (med typ digitalt ultratidigt). Så dåligt tålamod uppenbarligen men börjar också förstå rädslan över för att få neg. test även om det är falskt neg. 😕😅 

Hur gör ni??? Första försöket här och kan inte kontrollera nerverna över huvud taget 😂 
  • Anonym (Miss26)

Tyvärr kom min mens idag, har haft det på känn sedan i onsdags när mina vanliga symtom smög sig på, humörsvängningarna 😅 Testade för säkerhets skull idag innan mensen kommit och det var negativt. Känns ändå skönt nu att den kom, det är en sak att vänta på bim eller plus men när man är ganska säker på att det inte gått och ska behöva vänta på mens och att få börja nästa cykel var jag inte så glad i. Så nu! Äntligen, detta kan vara min vecka 1 🥰 

Lycka till alla andra ❤️ 

Svar på tråden BF Juli 2025