Core skrev 2024-10-01 23:40:48 följande:
Och hur menar du att man ska överbevisa en egenbildad uppfattning baserat på, ja vad egentligen? En upplevelse i din nära krets och foruminlägg på ett forum som har en tendens att dra just såna män?
Att starta en tråd med känsloargument som grund snarare än att presentera fakta är ju rätt korkat, det enda du får tillbaka är ryggdunkningar eller argument baserat på egna uppfattningar och känslor.
Varför ens berömda sig att besvara någon som bestämt dig? Vad tänker du att du ska gå härifrån med? Vill du leva i den verkligheten, gör det då.
Vilka är den typen då?
Jag har hört att män ofta bedrar när kvinnan är inlagd på sjukhus eller gravid. Väldigt uppmuntrande!
Det sägs att män som är snygga och charmiga ofta är otrogna, men jag har sett män som varken är det ena eller andra, göra massa försök när de fått lite i sig. Jag har haft flera äldre attraktiva och oattraktiva män som försökt ragga upp mig, trotts att de varit gifta.
Vad ska man tänka? Att man har en bra man för att han inte lyckades ragga upp någon annan kvinna? Jag har haft både attraktiva och mindre attraktiva, men det är egentligen ingen skillnad på dem, förutom att de snyggare har större möjlighet att lyckas. Alla är otrogna om de kan.
Om sanningen ska fram betedde sig den som man minst kunde ana allra värst.