Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Tappat all tillit till män

Anonym (1) skrev 2024-09-30 21:19:21 följande:

Håller med dig. Aldrig mött en man som verkat genuint snäll, givmild eller ödmjuk. Varken i släkten eller bekantskapskretsar. Allt är mest en billig fasad för att de ska framstå som något de inte är.

Kommer att fortsätta mitt livslånga celibat av den anledningen. Jag skulle inte belöna män med sex på något sätt heller. Inga tillfälliga ragg eller relationer för min del. De har inte gjort sig förtjänta av nåt sådant. 

Sån är jag och blir bara utnyttjad, men jag fortsätter och de springer och ligger med andra. Så kvinnor är bra på att bara ta det de vill ha.
  • Anonym (F)
    Anonym (1) skrev 2024-09-30 21:29:45 följande:
    Då är det väl bättre att du förblir singel då. Jag tänker iallafall inte belöna någon man med sex. Aldrig fått något av en man, vare sig kärlek eller gåvor, snåla äckel allihop, och kommer därav inte att ge något tillbaka heller. 

Däremot kommer jag att vara med i mitt kämpande för normaliseringen av ett liv i celibat utan män. Är nämligen övertygad om att kvinnor kan klara sig utan partner minst lika gott som att vara i en relation. 
    Det är nog ingen dum idé, bara tillfälliga förbindelser utan kärlek!
  • Anonym (F)
    Anonym (40ish) skrev 2024-09-30 21:37:38 följande:

Alla mår bättre av sex och närhet. Får man det inte av sin partner måste man stå upp och göra slut. Känner få otrogna och givetvis är det förkastligt! Men man kan inte missa att leva för det!

Det får bli tillfällig sex och närhet då, kärlek har jag gett upp!
Svar på tråden Tappat all tillit till män