• CCA

Hur avsluta personligt brev?

Håller på att skriva ett personligtbrev för att skicka med jobbansökan. Någon som har tips på hur man avslutar på ett bra sätt.

Tidigare har jag varit i kontakt med arbetsgivaren innan men denna gång hann jag inte med det. 

• Svar på tråden Hur avsluta personligt brev?
  • CCA

Mvh är självklar 

Är mer ute efter en bra övergång mellan beskrivningen av mig själv och  med vänliga hälsningar.

Tigare har jag ju kunnat skriva tex att tjänsten är extra intressant för mig efter samtalet med ....... Eller ser framemot mötet den (då jag många gånger blivit kallad på intervju redan i tele) 

• Anonym (Ringer inte)

Jag ringer aldrig på annonser. jag vet inte hur gammal och erfaren du är men jag har många års erfarenhet och min cv talar för sig själv. Varför ska jag då slösa bådas tid på att ringa. Intervjun blir ju då vi pratar med varandra. 

• Anonym (Ringer inte)
    Anonym (Ringer inte) skrev 2024-09-29 19:16:32 följande:

Jag ringer aldrig på annonser. jag vet inte hur gammal och erfaren du är men jag har många års erfarenhet och min cv talar för sig själv. Varför ska jag då slösa bådas tid på att ringa. Intervjun blir ju då vi pratar med varandra. 

Jag avslutar med ett par rader om hur jag skulle bidra. Dvs jag skulle bidra hos er med ett engagemang,, driv, stort intresse för x och y osv och hoppas få höra från er snart. Typ.  
Svar på tråden Hur avsluta personligt brev?