• Anonym (Hjälp)

Göra slut?

Jag har mått så himla dåligt den senaste tiden och tappat mig själv totalt, kan inte ens beskriva men ingenting gör mig glad längre. Det som händer är att min pojkvän skiftar i beetende samt humör mot mig och varje gång han går ut så blir han jätte full och svabblar i telefonen. Man kan ringa och försöka få tag i honom, då svarar han inte, sen när han väl svarar då säger han att de ska äta och åka hem men så är de på en annan nattklubb. 

han lyssnar inte på mina behov och det kvittar vad jag skickar för sms så bryr han sig inte. Vill inte umgås med vänner, vill inte göra någonting. allt jag har gillat har bara försvunnit.vi har snart varit tillsammans i 4 år. Han vill aldrig heller gå ut med mig. 

• Svar på tråden Göra slut?
  • Anonym (Hjälp)

Jag har sagt till honom att jag skulle uppskatta om han ringde mig under kvällen eller smsade och försöka hålla kontakten eftersom att de är på så många ställen och han blir så full, men varje gång stänger han av telefonen vilket gör mig ännu mer irriterad. 

• Dexter dot com

Eftersom du skriver att allt du gillat hos honom försvunnit är det ju inget att fundera över !

• Anonym (H)

Du verkar vara ganska ung så jag ser ingen anledning till varför du inte ska lämna en relation du inte trivs i. Slösa inte bort dina bästa år på det.

• Lynx123

Han låter verkligen inte som pojkvänsmaterial. Gör slut så kommer du vara fri igen - du ska se att glädjen kommer återvända sakta men säkerr.

• Anonym (Lilly)

Det verkar rätt suspekt att vara ute och festa hela tiden, och aldrig vilja ha med sin tjej. För att inte tala om att inte ens svara när du ringer.Håller han på och raggar eftersom han inte vill ha med dig, och inte svarar?

Jag hade aldrig kunnat lita på en sådan kille. 
    Utan tillit - ingen relation!

• Anonym (Lilly)
    Anonym (Lilly) skrev 2024-09-29 08:43:32 följande:

Det verkar rätt suspekt att vara ute och festa hela tiden, och aldrig vilja ha med sin tjej. För att inte tala om att inte ens svara när du ringer.Håller han på och raggar eftersom han inte vill ha med dig, och inte svarar?

Jag hade aldrig kunnat lita på en sådan kille. 
    Utan tillit - ingen relation!

Jag tycker inte det är konstigt att du mår dåligt. Ta upp det med killen, och om han inte bryr sig så vet du hur mycket han är värd att satsa på. 
Svar på tråden Göra slut?