Han behöver stöd
HUR kan du inte se och förstå det?
Jag är utredd, och jag har inte autism så du behöver inte vara orolig för det. Blir glad för omtanken.
Jag kan misstänka saker mellan raderna men jag har svårt att liksom bestämma mig för att det är så utan att ha några bevis
Hur många gånger skrev ni innan du fick veta att han var upptagen?
Om han nu behöver stöd (av en onänd kvinna han vill knulla), vad tycker du är lockande med en man som går bakom ryggen på sin partner både vad gäller sex och känslor, och lever en lögn?
Vad är det som gör att du tänker hmm, han har ngt visst efter det?
Eller är en del av lockelsen att du, och just du, kan ge honom vad hans flickvän inte kan?
Ni har aldrig träffats men han förstår på nåt sätt att du är den som kan hjälpa honom för ni har ett band som förenar?
Ja, tummen upp på detta!
Först och främst otroligt oattraktivt med en man som inte kan lämna ett förhållande utan att säkra upp en ny. Rädd att vara ensam much?
Nej, tacka vet jag män som klarar sig själva och är självständiga. En som vågar ta tag i problem om det knakar i relationen, och vågar avsluta förhållandet när han inte är nöjd.
TS är det verkligen en räddhare du vill satsa på? En som behöver stöd, stöd från vad? Bli nedklubbad av sin kvinna?
Sist men inte minst, vill du satsa på en sån som kommer fega ur när han är less på dig? Du har redan facit i handen hur han är som person.
Ok. Det låter bra.
Det du borde fråga honom först och främst är vad han menar att han vill ha stöd med. Om han säger att han behöver någon som ger honom stöd att komma ur relationen, så säg att det får han söka psykologhjälp för om han inte kan göra det på ett normalt sätt.
Om han bara vill prata med någon så är det ju upp till dig om du vill vara vän eller gratis psykolog. Låt honom bara inte lura dig till sex, för stöd är ju inte = sex.
Det är alltid bättre att vara misstänksam och försiktig, än att tro det bästa om alla människor. Det finns så mycket skit i världen, att alla borde vara extra försiktiga. Otrohet är dessutom så vanligt, och ännu lättare nu när folk kan chatta dygnet runt. Många män försöker, och kan ljuga om det värsta sakerna bara för att få till det.
Om det är en relation du är ute efter, gör det lättare för dig och hitta någon som åtminstone påstår sig vara singel. Sen är det alltid bäst att vara på sin vakt, trotts det.
Gör det först och främst för att skydda dig mot trista erfarenheter. Var en stark kvinna så kommer du ha större sannolikhet att träffa den rätta. En man som är bra och behandlar dig bra. Det är rätt givet att man sällan får det, om man skaffar en som försöker lösa sina relationsproblem med att vara otrogen.
Ja för hård, särskilt med tanke på svaret jag fick: ... men du verkar ha bestämt dig.
Det blev som ett kvitto på att jag varit för hård och de där orden ekar i huvudet