Inlägg från: Anonym (singeln) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Västernorrlandskillen skrev 2024-09-28 23:13:00 följande:
    Gör som du vill du verkar ju ändå inte ta till dig dom vettiga svar du får här. Enkelt att sitta på nätet och tycka hur andra ska lösa sina problem på det rätta sättet? Jag har själv gått igenom en skilsmässa utan att söka stöd på dejtingsidor och är helt övertygad om att jag inte är ensam.

Du har övertygat mig helt och hållet nu, satsa på den här killen han verkar vara ett riktigt fynd, rena rama enhörningen👍
    Fast ändå bemötte du inget av det jag svarade dig på hur du tycker han borde söka stöd istället

Du behöver inte vara spydig 
  • Anonym (singeln)
    Västernorrlandskillen skrev 2024-09-28 23:27:27 följande:
    Det svarade jag dig tidigare, av vänner och familj.
    Men gör som du vill eftersom du verkar tycka han valt ett vettigt sätt att söka stöd på eftersom du försvarar det.
    Fast det jag svarade dig på det, DET bemötte du inte. Jag svarade dig varför det kanske inte funkar, istället för att svara på det så framhäver du vad bra du själv har klarat av dina problem
  • Anonym (singeln)
    Västernorrlandskillen skrev 2024-09-28 23:46:05 följande:
    Jag lyckas inte se vad jag missade att svara på så berätta gärna så ska jag svara? Ber om ursäkt om jag var lite sarkastisk över killens agerande innan även om jag tycker hans agerande är helt oförsvarbart hade jag kunnat skippa det.

Jag tycker du ska tänka på dig själv här och rikta energin mot en man som är singel från början.
    Jo jag svarade att folk i hans omgivning, som du tycker att han ska vända sig till, kanske är nära henne också så då kan det bli svårt att öppna sig för dem. Och ditt andra förslag om att vända sig till vården, det är nog väldigt svårt steg för många män att söka hjälp och i synnerhet hjälp med känslor och sådant

Tack. Ja jag trodde ju från början att han var singel. Det tog jag för givet. Vad ska man göra då. Inleda alla konversationer med frågan om de är singel
  • Anonym (singeln)

Nu har han varit inne på min profil igen men han skriver inget mer. Hur ska jag tolka det?

• Anonym (singeln)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-10-01 15:35:59 följande:
    Släpp det bara.

Han kanske bara ville kolla läget. Vore han intresserad skulle han skriva något. Och du är väl ändå inte intresserad?
    Jag vet att det är dumt men jag kan bara inte låta bli att undra vad han tänker 
  • Anonym (singeln)
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 15:48:03 följande:
    Varför? Hur många bokstavsdiagnoser har du egentligen??

Hur är det meningen att ett sådant här inlägg ska hjälpa mig? Känns verkligen jättebra och konstruktivt.
    Du tillför ingenting 

• Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-01 15:59:00 följande:
    Vad tänker du att du vill ha för hjälp?
    med det jag frågar om istället för att gå på person o insinuera om mina mentala kapaciteter. Jag har vissa drag det är jag medveten om men det är inte tillräckligt för någon diagnos och det hjälper inte någonting att påpeka om mina brister gång på gång och det var hans beteende som skulle diskuteras inte mitt
  • Anonym (singeln)
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 16:01:39 följande:
    Du har fått över 100 svar redan som alla pekar på samma slutsats. Exakt hur många svar vill du komma upp i innan du börjar ta åt dig??
    Vilken slutsats har jag bett om? Vad tror du att du svarade på egentligen? Vad tror du att det är jag undrade med inlägget du citerade?
  • Anonym (singeln)
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 16:12:59 följande:
    Vissa drag? Hahahaha. Du tickar typ alla jävla boxar som finns för både det ena och det tredje. Sök hjälp är mitt råd, för det är DU som behöver stöd och hjälp.
    Jag vet det bättre än du eftersom jag gjort utredningen. Jag har inga bokstavsdiagnoser. Så det var värdelöst råd. Men du vill såklart bara vara otrevlig, ditt syfte är inte att hjälpa mig eller tillföra något till ämnet då hade du försökt svara på vad jag frågade istället för att angripa mig som person. Osakligt och elakt
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-01 16:10:08 följande:
    Men alla har ju redan skrivit samma sak. Att du bör släppa det. Vet inte riktigt vad mer vi kan skriva till dig.
    Fast det var inte vad jag undrade över.
Svar på tråden Han behöver stöd