Inlägg från: Anonym (Gråbo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gråbo)

Han behöver stöd

Dobermannd skrev 2024-09-28 18:52:47 följande:
    Men du blev ställd av typ uppenbara hat inlägg som bara är skrivna för att skada.. Noll tips, noll eftertanke.. Fullt ut kontrollbegär som inte vill att kvinnor ska kunna träffa någon alls..

Vet inte vad det är för fel på den människan? Något konstigt är det.
    Var ser du hatinlägg?
    Vem vill inte att kvinnor ska träffa nån?
  • Anonym (Gråbo)

Om du är så orolig för hur du ska verka vara att du går i spinn för att en främmande karl tycker du är taskig som inte stöttar, får du inte ångest vid tanken på att du skulle såra en annan kvinna med att stötta så att hennes man lämnar henne?

• Anonym (Gråbo)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 00:57:00 följande:
     jag har inte ens sett henne eller känt något för henne, hon har inte sökt min kontakt eller bett om min hjälp. Så det blir ju inte samma sak
    Du har inte sett honom eller känt nåt för honom heller, eller?
  • Anonym (Gråbo)

Hur många gånger skrev ni innan du fick veta att han var upptagen?

• Anonym (Gråbo)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 19:03:37 följande:
    2 gånger och det var ganska kort. Men han hann göra ett intryck som jag blev gripen av
    Ett intryck som var falskt eftersom han inte var den han utgav sig för att vara. Blir du inte arg för att han manipulerat dig?
  • Anonym (Gråbo)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 19:21:58 följande:
    Jag har inga planer på att satsa på honom. Jag har bara försökt förklara varför jag hade svårt att släppa just honom eftersom någon i tråden skrev att jag kan inte hålla på med dejtingsiter om jag inte kan släppa killarna. Men det kan jag normalt, de flesta har inget som jag fastnar för 
    Nu är du lurad av en falsk bild. Släpp.
  • Anonym (Gråbo)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 20:41:52 följande:
    Lite så kände jag nog då. Det är också därför jag tänkte sen att jag möjligen blev för hård i tonen mot honom när jag sa att jag inte är intresserad 
    Men du är ju inte intresserad. (Eller?) Hur är det för hårt?
Svar på tråden Han behöver stöd