Inlägg från: Anonym (Men herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men herregud)

Han behöver stöd

Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 17:07:36 följande:
    Alltså varför inte han svarade det. Jag sa: jag är inte intresserad av upplägget men ha det så bra. Då säger han det där om stöd istället för att bara svara tack och hej
    Han säger så för att han vill KNULLA. Han greppar efter halmstrån och drar till varenda jävla vals som finns. Var det tydligt nog för dig? 
  • Anonym (Men herregud)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-10-02 10:30:51 följande:
    Han bryr sig inte om nåt s.k "stöd" från dig som är helt okänd för honom. Däremot kan han säkert leka vidare och försöka få till det med dig (som en sport från vissa) och fortsätta vara otrogen med alla möjliga under tiden. Kostar honom ingenting. En av 2 saker kommer eventuellt hända, han blir kär i nån av sina kontakter och lämnar frun, eller frun kommer på honom och han lägger ner sånt här trams och satsar på henne helt och fullt.

Du verkar tro att det är nåt fel på frun eller hans förhållande och att han VILL bort. Med största sannolikhet inte ens i närheten av sant utan det är en standardlögn från otrogna män. Han ser nog att du är lätt att manipulera så med just dig skulle han säkert traggla på ett tag.

Och troligen även lyckas till slut.

Ta hand om dig!
    Han märker att ts är sårbar då hon helt saknar insikt och förmågan att läsa mellan raderna. Hon tolkar allt bokstavligt och är extremt naiv. Hon har med största sannolikhet nån form av autism vilket gör mig orolig.
  • Anonym (Men herregud)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 20:41:52 följande:
    Lite så kände jag nog då. Det är också därför jag tänkte sen att jag möjligen blev för hård i tonen mot honom när jag sa att jag inte är intresserad 
    För hård??? Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Svar på tråden Han behöver stöd