Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Han behöver stöd

Det absolut sista du behöver "oroa" dig för är att han skulle tycka du var taskig eller att han skulle blivit ledsen. Du betyder ju absolut ingenting för honom, alltså inget mer än ett potentiellt ligg menar jag. Med tanke på hur du skriver här så hade du med största sannolikt blivit en tillfällig älskarinna/terapeut en kort stund.
    Men don't worry som sagt, har han garanterat kastat exakt samma krok till en hel drös andra kvinnor och troligen lyckas han till slut.

Ingen normal, vettig man raggar "stöd" på dejtingsidor. Det måste väl även du förstå?!

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 09:45:36 följande:
    Jag hoppas verkligen det. Han borde väl egentligen inte ta åt sig något så

Men jag förstår inte hur ni menar att han tänkt det om jag hade gått med på att vara stöd. Då hade jag ju inte legat med honom 
    Hade du gått med på att agera "stöd" betyder det i hans värld att ni inom kort har sex. Halva inne typ. Detta VET han. Han är totalt ointresserad av något "stöd" från en helt okänd människa på en dejtsida där han ENBART söker otrohetssex.  Att han frågar dig efter "stöd" är precis lika sant som att han vill separera. Han vill bara kn*lla lite bakom fruns rygg.

HUR kan du inte se och förstå det?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 10:14:48 följande:
    Jag får bara inte ihop det för då hade han ju bara slösat sin tid eftersom jag inte hade legat med honom. Det är inte att vara stöd i min värld. Hur länge hade han fortsatt ta emot mitt stöd för att lämna, utan att få något sex?
    Han bryr sig inte om nåt s.k "stöd" från dig som är helt okänd för honom. Däremot kan han säkert leka vidare och försöka få till det med dig (som en sport från vissa) och fortsätta vara otrogen med alla möjliga under tiden. Kostar honom ingenting. En av 2 saker kommer eventuellt hända, han blir kär i nån av sina kontakter och lämnar frun, eller frun kommer på honom och han lägger ner sånt här trams och satsar på henne helt och fullt.

Du verkar tro att det är nåt fel på frun eller hans förhållande och att han VILL bort. Med största sannolikhet inte ens i närheten av sant utan det är en standardlögn från otrogna män. Han ser nog att du är lätt att manipulera så med just dig skulle han säkert traggla på ett tag.

Och troligen även lyckas till slut.

Ta hand om dig!
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-02 12:16:46 följande:
    Varför tänker du att han slösar sin tid? Att han pratar med dig hindrar ju inte honom på något sätt från att samtidigt prata med andra. Han slösar verkligen ingen tid.
    Exakt, nån form av funktionsnedsättning finns ju hos ts, tyvärr kommer hon råka ut för as som detta pga det.
Svar på tråden Han behöver stöd