Han behöver stöd
Haha!
Haha!
Ägna inte den mannen något mer av din tid.
Inte normalt att en vettig och ärlig person ens finns på en dejtingsajt om personen är i förhållande. Skulle jag själv bara i behov av stöd skulle jag vända mig till familj eller vänner, eller vården. Definitivt inte stöd av någon kvinna jag inte känner på nätet. Han vill doppa på sidan av sitt förhållande och tvivlar på att hans partner vet vad han gör.
Jag tror du både har svårt med att framstå som annat än snäll och att du känner att du akulle kunna rädda honom så han blev lycklig.
Don?t.
Han är en okänd man som vill vara otrogeen. Det är det ENDA du faktiskt vet om honom. Han kan misshandla sin flickvän, vara ett as, klä sig i flådda ekorrar -du vet inget annat än att han vill vara otrogen, med dig, eller vem som ge lst annars som nappar.
Hur kan du falla för det?
Vad gäller hur han framstår -ja, tror du hans flickvän tycker han har snälla ögon?
Om han nu behöver stöd (av en onänd kvinna han vill knulla), vad tycker du är lockande med en man som går bakom ryggen på sin partner både vad gäller sex och känslor, och lever en lögn?
Vad är det som gör att du tänker hmm, han har ngt visst efter det?
Eller är en del av lockelsen att du, och just du, kan ge honom vad hans flickvän inte kan?
Ni har aldrig träffats men han förstår på nåt sätt att du är den som kan hjälpa honom för ni har ett band som förenar?