Inlägg från: Anonym (Sluta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sluta)

Han behöver stöd

Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:23:23 följande:

Svårt att veta om han ljuger men ni verkar ju tro det typ? har ju inga bevis för det 

Om man är så naiv ska man INTE nätdejta.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:54:00 följande:
    Jag vill själv inte bli anklagad av andra utan grunder vill du det?
    Fast det är inte grund. Avregistrera dig från sidan. Du fixar inte nätdejting.
  • Anonym (Sluta)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 19:13:38 följande:
    "avregistrera dig. Du fixar inte nätdejting" 

Fast det verkar som att du gör det ju..? 

En sån kommentar är lika intressant som den är onödig. 

Men skulle vilja svara "Är du dum i hela huvudet?" på det inlägget.. Men gör man det här inne, så vet man att den bara anmäler det. 
    Om TS funderar på att vara ett stöd för en kille som försöker vara otrogen så är inte nätdejting något för henne. Hon kommer att bli utnyttjad och förnedrad.

Och att skriva att du vill fråga om jag "är dum i hela huvudet" är precis samma sak som att skriva det.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:34:15 följande:
    Så bara singelmän får förvänta sig stöd från okända kvinnor på nätet eller hur ska jag tolka som kommentar?
    Tror du att dejtingappar är dit man vänder sig om man har problem i sin relation? Vad kan man mer göra där? Få stöd med ekonomin kanske?

• Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 20:11:06 följande:
    Jag menade stöd allmänt. Det brukar väl höra till ett förhållande iallafall som jag tänker mig. Det är förhållande man söker på en dejtingapp. Och det finns säkert de som hjälper varandra med tex ekonomi också i ett par
    Ja, man ger varandra stöd i en relation. Han bör därmed vända sig till sin tjej.
  • Anonym (Sluta)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 20:05:41 följande:
    Att lära sig att träffa lite folk? Kanske något du skulle mått bra av?
    Tack för tipset, är dock gift så håller mig borta från dejtingsajter. Kanske något du också nog skulle må bra av?
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 20:26:11 följande:
    Ska han be henne om stöd för att lämna henne?
    Ja! Vill man lämna någon tar man det med personen i fråga. Man vänder sig inte till dejtingappar. Om man behöver extra stöd i avslutet finns terapeuter och parterapi.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 15:55:28 följande:

Hur är det meningen att ett sådant här inlägg ska hjälpa mig? Känns verkligen jättebra och konstruktivt.
    Du tillför ingenting 

Vad tänker du att du vill ha för hjälp?
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:07:16 följande:
    med det jag frågar om istället för att gå på person o insinuera om mina mentala kapaciteter. Jag har vissa drag det är jag medveten om men det är inte tillräckligt för någon diagnos och det hjälper inte någonting att påpeka om mina brister gång på gång och det var hans beteende som skulle diskuteras inte mitt
    Men alla har ju redan skrivit samma sak. Att du bör släppa det. Vet inte riktigt vad mer vi kan skriva till dig.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:19:49 följande:
    Fast det var inte vad jag undrade över.
    Fast det är inte sunt att sitta och fundera över vad han tänker. Han borde vara en no-body för dig.

Han tänker med STÖRSTA sannolikhet på ifall det finns någon chans att knulla dig. Och så går han vidare till nästa tjej. Och nästa tjej. Det var precis det här jag menade när jag skrev att nätdejting inte är för dig. Om du sitter och funderar såhär så kommer du att bli galen av nätdejting. Du måste släppa och gå vidare. Tack och hej, nästa kille.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:44:08 följande:
    Om det är så då är det ju bättre. Än att han tänker att jag var okänslig eller hård. Anledningen att jag började haka upp mig var att han började säga det där om stöd, efter att jag svarade att jag är inte intresserad av det upplägget. Varfö kunde han inte bara säga - OK, tack och hej - istället. Då hade jag lätt släppt det och gått vidare
    Jag vet inte varför du inte kan det, men du måste lära dig att göra det.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 17:07:36 följande:
    Alltså varför inte han svarade det. Jag sa: jag är inte intresserad av upplägget men ha det så bra. Då säger han det där om stöd istället för att bara svara tack och hej
    Som sagt, du måste lära dig att släppa det.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (Men herregud) skrev 2024-10-01 17:14:37 följande:
    Han säger så för att han vill KNULLA. Han greppar efter halmstrån och drar till varenda jävla vals som finns. Var det tydligt nog för dig? 
    100 procent!
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 10:14:48 följande:
    Jag får bara inte ihop det för då hade han ju bara slösat sin tid eftersom jag inte hade legat med honom. Det är inte att vara stöd i min värld. Hur länge hade han fortsatt ta emot mitt stöd för att lämna, utan att få något sex?
    Varför tänker du att han slösar sin tid? Att han pratar med dig hindrar ju inte honom på något sätt från att samtidigt prata med andra. Han slösar verkligen ingen tid.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 12:44:01 följande:
    Ja jag menar slösa tid eftersom inte bara skriva utan om man ska träffas och så. Han får en bit att åka också. Om jag ska vara stöd men inte tänker ligga med honom
    Killar kan köra långt, och en massa andra saker, bara de tror sig ha chansen att få ligga. Han slösar noll tid. Jag lovar. Han har garanterat sin dörr vidöppen för alla som kan tänkas vilja träffas. Inte så att han väljer bort någon pga dig.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-02 14:00:10 följande:
    Tex bevis för att han ljuger om det med stöd. Folk i tråden tycker att jag ska läsa mellan raderna men allt sånt blir ju bara spekulationer och misstankar om man inte har några bevis. Jag tar allt bokstavligt har jag blivit kritiserad för i tråden. Men jag måste ju gå efter vad folk faktiskt skriver och inte efter vad man gissar att de menar. Annars blir man istället anklagad för att lägga ord i munnen på andra
    Nej, man måste inte gå efter vad folk skriver. Man måste fundera själv på om det personen skriver är rimligt. Om det verkar trovärdigt. Att gå efter vad en upptagen man på den dejtingsajt skriver vore mycket, mycket dumt.
Svar på tråden Han behöver stöd