• Dimisi

Han behöver stöd

Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 22:02:34 följande:
    Ja men han behöver ju inte tycka att jag är så hård för det
    Älskvärda du, han TYCKER inte att du är hård! Det är manipulation. Han vill få dig att TRO att du är hård och kall om du inte fortsätter skriva med honom.

Förmodligen vet han att han är charmig och underhållande att skriva med. Och han märker att du vill väl. Han tror att chansen är stor att ni kommer att ses, ifall han lyckas hålla kvar konversationen med dig.
  • Dimisi
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 22:28:54 följande:
    Vad borde vara ett bra sätt att svara honom då? Alltså det sista att han skrev han behöver stöd men jag verkar redan ha bestämt mig

Eller ska jag bara skita i det nu? Inte så trevligt det heller 
    Ja, jag tycker att du bara ska skita i det. Så gör de flesta.

Någon måste alltid vara den som skriver det sista meddelandet. Jag gissar att det brukar vara du. Bryt det mönstret! Andra kan ta kontroll över dig annars.
  • Dimisi
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 22:57:06 följande:
    Ja säg det. Jag vet inte varför jag får det? Jag tycker väl att man ska avsluta bra. 
    Jag känner igen mig. Fan vad mycket livstid jag har slösat bara för att jag har försökt bemöta människor respektfullt och korrekt.

Du har redan svarat rakt och korrekt. Ge honom inte mer bränsle. Ibland är tystnad det mest korrekta och talande svaret.

Fin är du! Lite aspig som jag. Vi är de bästa! Hjärta
  • Dimisi
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 23:19:58 följande:

Ja det är nog så, om jag svarar något mer så riskerar jag ännu mer prat från hans sida som jag får fundera över. Inget mer bränsle

jo jag tyckte svaret borde ha dugit som det var

Tack. aspig jag kan få höra av vissa att jag har autistiska drag typ

Såna som oss är väldigt lojala när vi är i en relation, så det är väldigt viktigt att vi gör ett bra urval. Kom ihåg att det är du som väljer!

Bra att du startade den här tråden. Men även här är det du som väljer vilka svar du ska ta till dig av, eller ens svara på.
Svar på tråden Han behöver stöd