-
Han säger ju direkt efteråt om "du är på" eller om du tänker dra dig ur?Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:25:33 följande:Nej det är ju en sån grej jag inte vill ha. Ett förhållande med en upptagen. Men vet inte om han menar det när han bara säger stöd???
-
Hm, det blir svårt.Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:38:07 följande:Förstår ingenting vad du menar?
Du säger "Men vet inte om han menar det när han bara säger stöd?".
Men han säger ju, "är du på eller ska du dra dig ur?"..
För att ta det i klarspråk säger han i princip.. "kan du vänta på mig så jag får knulla dig nån gång?"
Men vi har ju ingen aning om han tänker "lämna hon".
Han låter ganska dum. -
Jo visst, men stöd från vad? Någon random människa på nätet som han hoppas att få knulla?Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:56:27 följande:Jo och därför jag har ju redan sagt till honom att jag inte är intresserad av upplägget han först ville ha. Men sen skrev han det om stöd?
-
Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:20:48 följande:Det han framgick först att han sökte var sex och intellektuell stimulans. Men ni insinuerar hela tiden att han ljuger och att jag inte fattar något och är naiv
Men alltså vad är det här? Hur ska man nå fram till dig? Du tar bara åt dig utav otrevliga inlägg och slutar svara alla andra. Och är typ fortfarande inne på om du bara ska ligga lite först med han..?
Hans svar är från en riktig jävla nolla.. Ett riktigt bottenskrap.. Som hoppas på att du ska stå ut med att ge han fitta lite, så han vet om han skall lämna..
Sure du kanske hittar någon du får ligga lite med.. Men tror du nått på karma???
För jag menar tänker du på karman du kommer att få utstå av det här. Så inte bara kanske det finns en risk att du sårar den kvinnan som är så dum att faktiskt bo med han. Det finns en risk att du är den som hamnar där sen med..
Det betyder att du kärar ner dig i någon man som faktiskt är helt upptagen.. och du får sitta ensam under julafton och lida när han är med sin fru och sina barn...
Jag vet att det kanske är tufft att hitta någon. Men är det värt det bara för att du gillade utseendet eller vad fan det nu var du gillade hos honom? Han låter ju dessutom urfånig och o-charmig.
"kan du tänka dig att vänta tills jag bestämt mig i en vecka?" är ju inte något som får mig att gå igång alls. -
Men skit i skit inläggen som skrivs här och lägg ner nu..Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:37:43 följande:Alltså jag tackade ju nej till det men ni verkar hela tiden vilja vrida till det
-
Nej, hitta dig en singelkille som vill ha stöd då. Det är inte samma sak.Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:40:31 följande:Så om en singelman skriver att han vill ha stöd med något så gäller samma sak?
-
Jo jag märker det. Och jag ser att du skriver det. Men du blev ställd av typ uppenbara hat inlägg som bara är skrivna för att skada.. Noll tips, noll eftertanke.. Fullt ut kontrollbegär som inte vill att kvinnor ska kunna träffa någon alls..Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:46:38 följande:
Ja otrevliga inlägg triggar mig, det är sant
nej jag är inte intresserad av att ligga med upptagen man eller liknande upplägg det skrev jag ju
Och vet mycket väl att jag aldrig kommer kunna lita på honom eller bli ihop med honom. Jag bara blev ställd på något sätt och vet inte hur jag ska svara
Vet inte vad det är för fel på den människan? Något konstigt är det.
Att jag skriver nu, är ju för att du fortfarande sitter och försvarar dig, när du typ bara borde skriva vad det är du kommer göra.
Jo jag vet att du skriver "det skrev jag ju " i inlägg efter inlägg. Men allt man ser när man tittar in i tråden är typ "vad fan, sitter hon fortfarande och undrar om hon kan ligga med han litegrann?"..
Nej, det tycker vi ej att du ska göra. Finns för mycket skit som då är fel. Så som att du kommer sitta ensam över julafton o tro att du är kär i han. -
Jag förstår det. OkiAnonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:47:31 följande:Och vissa i tråden skriver saker jag har svårt att låta gå förbi
-
Hon blir ställd utav inläggen som skrivs när hon är här inne. Det finns för lite mänsklighet. En massa jävla demoner som froterar sig här innefornminne skrev 2024-09-28 18:58:41 följande:
Varför blev du ställd?
Vad har demonen att göra med om hon är ut på nätet eller icke? -
"avregistrera dig. Du fixar inte nätdejting"Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:06:21 följande:Tack snälla. Nej du behöver inte vara orolig för det, iallafall inte på det viset. som du tror. Jag är redan ensam på julafton och så. Vet inte vilken människa du menade i andra stycket? Killen eller någon i tråden?
Fast det verkar som att du gör det ju..?
En sån kommentar är lika intressant som den är onödig.
Men skulle vilja svara "Är du dum i hela huvudet?" på det inlägget.. Men gör man det här inne, så vet man att den bara anmäler det. -
Jag förstår dig, men du behöver inte oroa dig för det är inte så vi normala tänker när du skriver.Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:11:31 följande:Ja du har rätt det också. Jag blir ställd och har svårt att acceptera vissa inlägg
-
Ja nej, jag orkar inte. Hade gärna öppnat käften lite oftare. Men det är för mycket med sånt här. Vill moderatorn att landet ska vara en jävla skithög får det vara det. Det är trotts allt dom som har betalt för att folk ska skriva här. Men det vill de inte göra.Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:18:56 följande:Det är sällsynt någon säger ifrån såhär, skulle behövas mer i trådarna.
Mods kommer förmodligen ta bort några av mina inlägg nu. Så fort nån gör det här i sverige blir man straffad.
Vill du undvika en massa sånt här tjafs så pröva ställa frågor i ett engelskt forum. Det är mycket trevligare än vad det är här. -
Att lära sig att träffa lite folk? Kanske något du skulle mått bra av?Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:45:48 följande:Tror du att dejtingappar är dit man vänder sig om man har problem i sin relation? Vad kan man mer göra där? Få stöd med ekonomin kanske?
-
Ah jag förstår, det var länge sen du träffa någon..Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 20:17:32 följande:Tack för tipset, är dock gift så håller mig borta från dejtingsajter. Kanske något du också nog skulle må bra av?