Ska jag lura min kille till barn?
Vet inte hur många män jag sett blåsa kvinnor på deras fertila år. Tycker det är så fruktansvärt moraliskt förkastligt. År efter år. Vissa lämnar sedan kvinnorna men somliga stannar. Vilket fall som borde säga från början nej aldrig barn med mig, istället för den teater jag ser varje gång (senare, ska bara ha detta först, göra si, när x lagt sig etc).
Lura honom är fel men när jag läser det du skriver tror jag han kör den scam jag sett så många gånger.
Du har i god tid sagt ifrån om en deadline och han bara slingrar sig.
Här på FL finns massor av bittra troll som skriker lämna till höger och vänster men i sådana här fall är det en oerhört viktig sak. I många andra trådar handlar det om trams.
Jag tycker du borde säga till honom att från och med oktober eller december whatever så slutar du ha så bra koll på dina dagar. Se om han chansar och ligger med dig ändå.
Det kan vara väldigt tungt att göra slut om han inte vill ha barn men om du vill ha det så kan det vara värt att leta efter någon annan tyvärr.
Om du landar att du vill ha barn mer än ett barnlöst förhållande så kan du ge ett ultimatum men som jag skrev ovan behöver det inte vara antingen nu eller så lämnar jag. Säg istället som ovan om någon månad så pallar jag inte ha koll längre så noga. Vi ska ju ändå ha barn för eller senare? Det kan ju ta år att bli gravid? Gammelmoster tog det 3 tex (finns oftast exempel då dey tagit tid i i familjer).