Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2024

molly50 skrev 2024-11-23 17:57:48 följande:
    Ja,han måste kanske våga ta för sig lite mer.

Ja,Lukas har i alla fall hjälpt till med att mocka inne hos korna. Och det verkade inte bekomma honom så mycket.
    Jag undrar i längden hur Lukas kommer att gilla bondelivet
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-27 21:03:34 följande:

Nästa vecka visas programmet redan på tisdagen

Ok då är jag på resande fot och kan inte kolla programmet. Landar 4/12.....Får se när jag får i gång laptoppen.. Men då vet ni om inte jag svarar..
  • Jhannis

Börjar ogilla mer och mer Bonde söker fru. Det tjejer/killar som är med i programmet så finns det alltid 1-2 tjejer /killar som inte får sin egen tid av alla 3-4 som är kvar....På nåt sätt mobbande....(jag duger inte) och det framför en kamera framför hela svenska folket. Alla som åker ut nu och då måste ju må dåligt en lång tid efteråt......

Snälla underbara tjejer och killar sök inte till "Bonde söker fru" Om ni inte vill bli besvikna.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 14:19:33 följande:
    Ok. Hoppas du får igång den snabbt. Glad
    Ja det hoppas jag med, men jag måste strema så jag kommer i fatt vad som händer i programmen.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-11-30 15:20:11 följande:
    Jag håller med dig, det är samma sak varje år. Och varför, det är väl ingen konst för bönderna att ta ensamtid i turordning med personerna om det bara är tre-fyra kvar? Är det riggat på något vis? Eller får de egentid fast det inte visas?

Jag är fortfarande negativ till övernattningsdejten, den är bara till för att skapa konflikter. Hur bonden än gör blir det fel, väljer hen favoriten känns det avgjort, väljer hen den som tidigare fått minst tid känns det vilseledande. Och de som inte får den känner sig bortvalda och det kan påverka deras förmåga och vilja att visa sina känslor i fortsättningen. 
    Så sant
  • Jhannis
    Anonym (Va?) skrev 2024-11-30 15:42:57 följande:

För första gången följer jag inte BSF, jag tycker att det har misst sin charm.
    Det är helt enkelt inte roligt längre.

Bonde söker fru har verkligen förlorat sin charm. Många brevskrivare får för lång tid framöver dålig självkänsla.
  • Jhannis

Vad jag tycker årets bönder är jobbiga. Enda bonden som är glad det är Anders.

Almas val igen Obestämd Vad tänker hon när hon väljer Lukas?

Göran är otroligt tråkig han är ingen romantiker.

Isak ja han visade känslor åt Ebba, men annars verkar han besvärad av kameran .
    Den nya bonden vågar prata med tjejerna, men redan en har gett sig av.

Ja ja vi får se om någon bonde får det att gå i hop.

• Jhannis
    Tecum skrev 2024-12-06 16:14:24 följande:
    Jag är ju tveksam. 
    Anders är väl den som ligger bäst till, men då får han inte flamsa för mycket.

Göran verkar inte jättetänd på någon av kvinnorna. Hans stora kärlek är hästarna.

Bra av Alma att ha ambitionen att visa vanliga konsumenter hur det går till på en lantgård idag, även om man inte visade så mycket av semineringen. Kanske är hon bättre på sådant än att välja killar? Väljer hon Lukas visar hon sig omogen, väljer hon Anton kan det bli praktiska problem då han också har en gård, om jag fattat det rätt?

Isak har svårt att vara naturlig inför kameran och tänker för mycket på de han INTE är med under dejterna. Plus att han är otaktisk.
    Jag tycker synd om Linnea, men samtidigt är det något med henne som skaver. Hon verkar vara felsökartypen? Självupptagen? Hon sa ju själv att hon har svårt att få känslor och finna kärleken.

Tror också att Isaks tjejer har svårt att förstå hur mycket TV4 manipulerar.
    Håller med dig och svaren. 
    Isak är bara jobbig med sin (Se fin ut framför kameran) Han vågar inte visa RIKTIGA känslor så att han bara inte gör bort sig.

Alma om hon väljer Lukas (skyll dig själv) Att Anton skulle ha egen lantbruk borde om kärlek uppstår gå att lösa.

Jag är helt med dig om att Tv 4 manipulerar tjejerna.
    Han
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-12-10 20:11:45 följande:
    Blev nästan lite sugen på att göra något liknande med maken. Flört
    Vi har ju både bastu och badtunna vid sommarstugan,så det kanske kan vara nå´t att tänka på till nyår,eller så. Flört
    Vad härligt att ni har en stuga med både bastu och badtunna. Skulle jag ha det så skulle jag vara i stugan så ofta det bara går. Älskar att bada bastu och har bastat här nu två gånger sen jag kom förra onsdagen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-10 20:21:30 följande:

Göran är lite små sliskig 

Håller med dig att han är det.
Svar på tråden Bonde söker fru 2024