• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-11 00:02:56 följande:
    Vad härligt att ni har en stuga med både bastu och badtunna. Skulle jag ha det så skulle jag vara i stugan så ofta det bara går. Älskar att bada bastu och har bastat här nu två gånger sen jag kom förra onsdagen.
    Ja. Problemet är bara att det inte finns ström indraget.
    Så vi måste sätta igång pumpar för att få upp vatten till stugan,med risk för att det fryser om det är kallt.
    Annars hade vi nog varit där lite oftare.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-11 00:05:07 följande:
    Vad jag önskar att Alma ser mer hos Anton än Lukas och att hon väljer Anton.
    Samma här.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-11 00:09:45 följande:
    Börja med att ha myskvällar på fredagar hemma innan ni åker till stugan.. Bjud på något gott och ha värmeljus lite här och var så kanske han väcker  sin romantiska sida. Varannan vecka bjuder ni varann på nått gott och myser och ser kanske på en film.
    Det har vi redan. Ibland så tappar vi upp ett bubbelbad och ligger och myser i också. Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-12-11 00:03:44 följande:
    Håller med dig att han är det.
    Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-12-11 00:05:07 följande:
    Vad jag önskar att Alma ser mer hos Anton än Lukas och att hon väljer Anton.
    Dwt gör jag också
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-11 13:21:29 följande:
    Det har vi redan. Ibland så tappar vi upp ett bubbelbad och ligger och myser i också. Glad
    MysigtGlad
  • Nandez

Terese och Matilda fick stanna och Elin fick åka hem hos Kristian

Svar på tråden Bonde söker fru 2024