Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2024

Nandez skrev 2024-11-13 20:56:15 följande:

Första intrycket av Kristian är att han är trevligGlad

Hann inte få nåt begrepp om Kristian......
  • Jhannis
    Brevskrivaren Lukas har varit öppen med sin svartsjuka ? men detta har helt klippts bort i Bonde söker fru.
    Nu berättar han att han tagit hjälp av psykolog efter programmet.
    ? Jag vet hur jag blir, i och med att det har hänt innan och jag vill inte på något sätt försöka dölja det eller så, säger han i en intervju med Hänt.

Detta läste jag i dag på media. Detta ska ha hänt efter att Alma gick i väg med Anton från partyt.

Hoppas Alma tänker efter före.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-11-14 18:01:34 följande:

Om inte Alma väljer bort Lukas efter vad som hände visar hon väldigt dåligt omdöme och är också en dålig förebild för andra tjejer. Killar som Lukas behöver växa upp innan de ger sig in i dejtinglivet. De kan vara farliga med sitt kontrollbehov.

Det är frågan om Alma såg Lukas blick på partyt eller att han stack ut. Hoppas verkligen att Alma väljer ut Lukas för han är inte bra som en svartsjuk person att behöva leva tillsammans med. Han får verkligen ta proffs hjälp för sin svartsjuka.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-14 21:29:09 följande:
    Jag hoppas verkligen det
    Ja man hoppas att Alma ser det innan hon ger honom fler kramar och låter han tro att hon gillar honom.
  • Jhannis
    Anonym (Gäsp) skrev 2024-11-14 21:42:50 följande:

Konceptet är lika uttjatat som Robinson men nåt ju inte upp till kalkonstatusen hos Farmen eller andra kwasi-dokumentärer.
    Fattar inte hur/varför någon orkar följa och engagera sig i detta.

Lite intresserad är du när du följer trådarna på FL Flört
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-14 22:33:25 följande:
    Man behöver inte klicka på dom trådarna om man inte bryr sig
    Glad
  • Jhannis
    FtS70 skrev 2024-11-14 23:14:16 följande:

Jag är fortfarande fascinerad över bilden av hur Isak låg på rygg blick stilla i det lilla tältet mellan två tjejer. Skrattande

Man vet inte vad som hände då ingen kamera var där under natten. Flört
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-11-15 18:59:39 följande:
    Tror att TV4 medvetet ger Isak den tafatta/passiva rollen som motvikt till Anders. Man kan inte lita på något.
    Du kan ha så rätt i det du skriver. Vissa är på på en gång medans andra tar det försiktigt.....Men i så fall skulle jag tycka att hela programmet är uppgjort av Tv teamet.....Gör så här och så här.....Skulle det komma fram att de är så då skulle jag sluta se på Bonde söker fru. Enligt mig så ska programmet vara helt naturlig, men så klart kan jag ha fel. (Eller känner att jag har fel)......
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:18:23 följande:

Isak är så stel

Ja han är stel tror att kameramannen stör han Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:23:44 följande:

Men det blev Lukas

Av alla killar den som är svartsjuk så det rycker om det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:37:14 följande:

Anders verkar ha gjort bort sig lite

Jag har missat nåt i förra avsnittet för jag kommer inte i håg att Anders med tjejerna var ute och partaya.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-20 20:53:43 följande:

Vad Isak är lik sin bror. Glad

Jag tyckte att Isaks bror var mer lik pappan, men helt klart hade alla tre liknande drag.
  • Jhannis

Jag blir nästan irriterad på Göran att han ser mer till hästarna är kvinnorna. Han kommer nog ha svårt att visa riktig romantik.

Anders vet jag inte vad jag ska säga om i dag då jag missat att dem har haft party där han skulle ha blivit lite för full.

Isak ja stelare dejter har jag inte sett...Ok han gav tjejen några pussar även att han frågade om han fick ge en kyss.

Alma!!!!! Vad ska man säga om henne. Fattar hon inte hur Lukas har betett sig??
    Varför har hon inte gett Viktor en enda egen tid? Om hon inte gillar honom borde hon be han åka hem på en gång istället för att Viktor ska behöva titta på när hon går ut med Anton och som nu övernattning med Lukas. Jag blir så arg att hon inte fattar att han inte är bra för henne. Väljer hon Lukas i slutändan då tycker jag synd om henne, men det är hennes val.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-21 12:56:46 följande:
    Det var något som hände efter att kamerorna hade stängts av så det har inte visats.
    Ok det var det jag tänkte att jag har inte sett nån fylleparty hos Anders. Men trist om han visade en dålig sida om sig i fyllan. Kan ju skrämma vem som helst som söker kärlek. 
Svar på tråden Bonde söker fru 2024