Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

Nej, vad tråkigt att det inte blev något med Sanna men kan förstå att det inte fungerade

• Nandez
    molly50 skrev 2024-12-18 20:39:54 följande:
    Ja,verkligen,men fullt förståeligt.
    Men Anders verkar så go så han lär inte ha några problem att hitta någon. Glad
    Det håller jag med om, han verkade vara glad och positiv
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-18 20:45:58 följande:
    Ja,han är nog en så´n man som jag hade kunnat falla för om jag hade varit lite yngre och ogift.
    En så´n som får mig att skratta. Glad
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-18 20:58:32 följande:

Göran och Katrin håller också ihop. Roligt att se. Glad

Japp
  • Nandez

Anders och Emma var jag nästan säker på att de skulle hålla ihop

• Nandez
    molly50 skrev 2024-12-18 21:10:38 följande:
    Ja,det trodde jag med. Eller att det skulle sluta bättre med Sanna.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-18 21:11:05 följande:

Tack för den här säsongen då. Glad

Tack detsammaGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-12-19 01:16:16 följande:
    Ja dom är söta....Bor bara ett stenkast från där jag är nu hos min dotter.
    Glad
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-12-19 17:12:09 följande:
    Jaså ni är så förtjusta i Anders? Inte för att jag är förvånad, kvinnor gillar den typen, till en början i alla fall. Det som förvånar mig är att han är singel? Kanske är han lite för hejsan-svejsan, jag tycker då han är jobbig. Trodde han skulle ha störst chans att få till det, istället blev det tvärtom
    Men att det inte höll med Sanna förvånar mig inte, distansförhållanden går kanske bra när man är 20-25,men inte i vuxen ålder med barn inblandade.

Alla övriga par fick till det, än så länge. Det trodde man inte men det visar bara hur TV4 manipulerar tittarna. Som bönderna nu sa var valen självklara, men så lät det inte i programmen... Christan och Therese känns tryggast. Alma och hennes kille är unga och mycket kan hända. Jag var tveksam till Ebba men jag kan ha fel där.

Vi får väl facit om ett år eller två...
    Kristian och Therese kändes trygga och äkta fullt ut. Men önskar alla par en fin framtid
Svar på tråden Bonde söker fru 2024